Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør du meg så er det en veldig bra deal. Ikke for dyrt. Skillebekk er veldig trygt. Er årevis siden jeg hørte om innbrudd der. Kort vei til Lillomarka! Fantastisk.

Anonymous poster hash: 0bc8d...06c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør du meg så er det en veldig bra deal. Ikke for dyrt. Skillebekk er veldig trygt. Er årevis siden jeg hørte om innbrudd der. Kort vei til Lillomarka! Fantastisk.

Tusen takk for svar! Akkurat slik vi hadde håpet at det skulle være. Vi må nok ta en seriøs titt så fort det er visning igjen! :-)

Anonymous poster hash: 8e248...ee2

AnonymBruker
Skrevet

Uten å tenke på størrelse og antall soverom, synes jeg leiligheten så trivelig ut - men badet var ikke særlig pent (tenker da på flisene og dusjløsningen). Liker ikke at det antakeligvis har blitt dusjet direkte på gulvet i 14 (?) år. Men det er jo meg :)

Anonymous poster hash: 39ed1...aa7
AnonymBruker
Skrevet

Damer.. dere henger dere opp i ubetydelige detaljer. Typisk jenter å klage på interiør. Når en kjøper bolig må en se de store linjene.

Spør du meg er beliggenheten veldig bra. Ser det blir mye kveldssol i tillegg. Tipper denne leiligheten blir solgt kjapt.

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Nei. Virket som det var lavt under taket, og jeg likte hverken badet eller gangen - ei heller kjøkkeninnredningen. Den var også veldig liten, etter hva slags størrelse jeg ønsker.

Gjest Evans
Skrevet

Damer.. dere henger dere opp i ubetydelige detaljer. Typisk jenter å klage på interiør. Når en kjøper bolig må en se de store linjene.

Spør du meg er beliggenheten veldig bra. Ser det blir mye kveldssol i tillegg. Tipper denne leiligheten blir solgt kjapt.

Detaljer kan fort bli veldig dyrt, så det er ikke bare dumt å tenke litt på detaljene. Og med detaljer mener jeg da feks fliser på badet og i gangen.

Skrevet

Nei, vil ha noe jeg ikke trenger å pusse opp. Synes ikke kjøkkenet, badet og flisene i gangen var noe fint.

AnonymBruker
Skrevet

Det første en kvinne sjekker på visning er å åpne kjøkkenskapene. Mens mannen sjekker røropplegg og elektrisk anlegg..

Fortell meg hva som er viktigst..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den veldig godt! Vi fikk faktisk lyst til å dra på visning vi ;)

Men er visningsdagene over eller kommer det nye tro? Ser man også kan kontakte megler?

Som deg over her var plassen ute helt underbar!

Ganske sentral også.

Anonymous poster hash: 8e248...ee2

Skrevet

Selvfølgelig sjekker man teknisk stand grundig. Det er ikke nødvendigvis en mannegreie. Jeg har kjøpt alene, og hatt mine feider med meglere som er såpass forutinntatte at de tror du kan pusesnakke seg bort fra spørsmålene mine.

Hvis man ser bort fra det tekniske vil jeg si at interiøret ikke er min stil i det hele tatt. Mye rødlig treverk, glassbyggerstein og fliser i fargetoner jeg aldri hadde valgt selv. Dette ville kostet mye penger å endre på, så for min del ville det ikke vært aktuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Det første en kvinne sjekker på visning er å åpne kjøkkenskapene. Mens mannen sjekker røropplegg og elektrisk anlegg..

Fortell meg hva som er viktigst..

Jeg sjekker alt. Og jeg liker heller ikke slike sære løsninger som skrått panel i taket. Denne leiligheten blir solgt til noen som kommer til å pusse opp alt sammen på nytt.

Anonymous poster hash: 1bcc7...b16

Skrevet

Men denne tråden lyser jo forøvrig av en dårlig kamuflert selger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn er utrolig dallete når det gjelder interiør. Er det noe som nærmer seg 10 år gammelt så er det krise. Ikke rart interiørmagasiner går som hakka møkk på Narvesen.

Største hobbyen til nordmenn er oppussing. Redder mange kjedelige forhold gjennom høsten og vinteren..

Skrevet

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=49167090&q=ospelia&sort=1&ref=fas&searchclickthrough=true

Vi har så lyst på denne. Hva tror DU? Anonymous poster hash: 8e248...ee2

Jeg likte den veldig godt! Vi fikk faktisk lyst til å dra på visning vi ;)

Men er visningsdagene over eller kommer det nye tro? Ser man også kan kontakte megler?

Som deg over her var plassen ute helt underbar!

Ganske sentral også.Anonymous poster hash: 8e248...ee2

Hvorfor svarer du på din egen tråd, TS? ;)

• Liker 1
Skrevet

Nordmenn er utrolig dallete når det gjelder interiør. Er det noe som nærmer seg 10 år gammelt så er det krise. Ikke rart interiørmagasiner går som hakka møkk på Narvesen.

Største hobbyen til nordmenn er oppussing. Redder mange kjedelige forhold gjennom høsten og vinteren..

Jeg er faktisk enig med deg!

AnonymBruker
Skrevet

TS: hvorfor kontakter du ikke megler og ber om en privat visning dersom du ikke har anledning til å gå på fellesvisningene. Hvis du virkelig har lyst på den, så kan du vel ikke sitte å vente på at det kanskje skal bli en ny visning. Privatvisninger er vel relativt vanlig? Kjenner til flere som tilbringer en langhelg et sted de skal flytte til, og får med seg så mange privatvisninger som mulig - rett og slett fordi de ikke har anledning til å få med seg fellesvisningene. Jeg synes overhodet ikke det skal være noen unnskyldning at du må jobbe - og så spør du heller andre folk til råds her på KG? Men egentlig har vel denne leiligheten vært oppe på KG før (etter det man kan lese lenger oppe i tråden?)

Og når du har lyst på en leilighet så legger du vel ikke ut link på KG uansett - det kan jo strengt tatt føre til at jeg eller noen andre får lyst på den samme leiligheten, kanskje vi byr over deg?

Anonymous poster hash: 9a9dc...181
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...