Gå til innhold

Dominere eller bli dominert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker du best hvis du må velge? Hvorfor?

Jeg har egentlig lyst å dominere, men jeg er så sjenert :sjenert:

Anonymous poster hash: f2f18...d65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker du best hvis du må velge? Hvorfor?

Jeg har egentlig lyst å dominere, men jeg er så sjenert :sjenert:

Bli nominert! Morsomt, jeg har angst for å bli brukt men tenner på at han tar makta i senga :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Bli dominert. Elsker sjefete jenter...

Anonymous poster hash: b850b...93a
Skrevet

Bli dominert. Herlig å miste litt kontrollen..

Skrevet

Dominere.

Skrevet

Definitivt å bli dominert... -Til en viss grad da. Ikke full bdsm liksom.. Mere at mannen bestemmer over meg ;) Enough said ;)

Skrevet

Å bli dominert. Så lenge jeg ikke får synlige blåmerker i ansiktet er det innafor.

AnonymBruker
Skrevet

Deilig med jenter som dominerer.. Har vært med noen sånne og de er en nytelse å ha sex med..;) Jenter må slutte å tro at det bare er jenter som liker dette.. Tror mange gutter tenner på dette, men som ikke tør å si at de liker det..:)

Anonymous poster hash: e7e3a...288

Skrevet

Kan du ikke dominere selv om du er sjenert? Er du like sjenert med en partner du stoler på?

Jeg foretrekker å dominere, fordi det er det som føles mest naturlig. :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Bli dominert, elsker en mann som kan være litt sjefete og ta styringa

Skrevet

Det faller meg mest naturlig å dominere, men å bli dominert er sikkert veldig gøy og deilig å prøve ut en gang

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke et seksuelt dominant bein i kroppen min, tror jeg. Sjenert er jeg ikke, men det har til nå fungert ganske dårlig for meg å dominere.

Anonymous poster hash: 9b26a...428
Skrevet

Jeg elsker å bli dominert, men jeg liker også å dominere. Så jeg må vel si begge deler :laugh:

Skrevet

Bli dominert, men ikke den nedverdigende måten: "nå skal du krabbe på gulvet naken med en gagball i munn og slurpe i deg vann fra hundeskåla før du slikker tåfisen min" det holder med å holde meg fast, ta meg hardt og kaste meg rundt i senga :P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Liker begge deler, kommer helt ann på humøret :D

Anonymous poster hash: c1272...ab1
Skrevet

[quote name="Worcy" post="14623952" timestamp="1402785381"

Bli nominert! Morsomt, jeg har angst for å bli brukt men tenner på at han tar makta i senga :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja takk - begge deler.

Noen ganger er det deilig om man ikke definerer eksakt hvem som gjør hva også, og bare knuller uten tanke på demokratisk fordeling av fastlåste kjønnsroller og programmerte holdninger.

Skrevet

Greide ikke la det ligge :) Autokorrekt er noe lureri :)

Ja takk - begge deler.

Noen ganger er det deilig om man ikke definerer eksakt hvem som gjør hva også, og bare knuller uten tanke på demokratisk fordeling av fastlåste kjønnsroller og programmerte holdninger.

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange her som sier begge deler, men jeg sa hvis dere må velge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...