AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Hei, vi skal på storbyferie og da trenger vi en grei trille som ikke koster for mye. Har en stor gutt på 93 cm så hadde vært greit hvis han hadde ok med plass, og kan sove i den, Kjempefint hvis det er vanlig håndtak og ikke "staker" Ellers greit hvis den ikke koster mer enn 1500. Håper på mange tips Anonymous poster hash: 054df...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Dessverre ikke mye å velge mellom til prisen du oppgir... Sjekk ut Bumbleride Flite og McLaren Techno XT, men du må nok kjøpe de brukt.Anonymous poster hash: d8aa8...a28
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Babyjogger city mini er helt fantastisk. Enkel å håndtere, fin å trille, stor kalesje, tåler opp til 25kg. Beste vogna jeg noen gang har hatt. Hvis du klarer å finne en brukt så kan det hende du finner til den prisen du tenker på, men hvis ikke koster den 3000kr. Anonymous poster hash: d6efd...927 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Jeg har faktisk sett på den Så det at jeg kunne få den med fire hjul og... Men er den liten når den blir sammenlagt? Vi skal på en del turer på fly? Anonymous poster hash: 054df...b5f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 BabyJogger CIty Mini vil jeg også foreslå, kjempefin vogn og temmelig liten når den er sammenlagt. Pluss at den kan legges sammen med en enkel bevegelse!Anonymous poster hash: 31d99...47d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå