Rio Skrevet 20. juni 2004 #1 Del Skrevet 20. juni 2004 hmm.. jeg skrive her, fordi dette er noe jeg aldri har opplevd før.. jeg har små kuler opp mot hårfestet på "nakkesøylene".. under 1cm store.. har 3stk på høyre side, som er lette og kjenne.. kjenner 1 på venstre side.. det er verst på høyre side, og jeg er også øm litt lenger opp, altså på skallen.. hele hodet og nakken er tungt og ømt, og jeg føler meg på en måte influensa syk, men det er ikke så gale.. det er lymfekjertlene? kan dette være tegn på kyssesyken kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #2 Del Skrevet 20. juni 2004 Hovne lymfekjertler får mange når de er syke, selv bare ved en liten forkjølelse. Det går også an å ha permanent hovne lymfekjertler (jeg har en liten en rett bak det ene øret). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 20. juni 2004 #3 Del Skrevet 20. juni 2004 ... eller det kan være helt ufarlige fettkuler. (Høres eklere ut enn det er... en liten bevegelig kul under huden) Jeg vet ikke hvor mange lymfekjertler man har i nakken, jeg bruker å bli hoven i en på hver side når jeg er syk. Om du er hoven i tre på en gang tror jeg uansettat du skal ta en tur til legen... kanskje du har en skikkelig halstarrig halsinfeksjon eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #4 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg fikk en eller to slike kuler for en del år siden, og jeg lever ennå. Jeg gikk ikke til legen med saken, men jeg tror jeg spurte en gang jeg var der av andre grunner. Han kjente ikke noe unormalt. En annen gang ble jeg massert av en fysioterapeut-student. Heller ikke hun mente det var noe unormalt med nakken. Jeg ba aldri om noen "diagnose", for jeg tror ikke at de som kjente på kulene, kjente dem i det hele tatt. Jeg tror at kulene er fettkul eller lignende. Jeg tror ikke det er lymfekjertler som er hovne. Har ikke hørt om at det finnes lymfekjertler på "nakkesøylene" oppe ved hårfestet. Det er vel ti år siden jeg oppdaget kulene, så de er nok kommet for å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå