Gå til innhold

HVORFOR?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sex er jo ikke synd. Det vakreste på jord........ Og nå har jeg ikke hatt sex på flere måneder så..

Tror jeg må ut og jakte snart.. :sprettert:

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Håper det ikke er et syndig innhold. :sjokkert:

Det er såpass syndig at du vil bli sjokkert helt nederst i både underliv OG sokker! Men heldigvis er det mulig å vende seg om og fortsette sitt liv på en bedre vei.....konseptet sex? åfysjameg! :fnise:

Endret av HarryDotter
Gjest HarryDotter
Skrevet

Sex er jo ikke synd. Det vakreste på jord........ Og nå har jeg ikke hatt sex på flere måneder så..

Tror jeg må ut og jakte snart.. :sprettert:

Første der er jeg så enig i.

Det andre....bare prøv å la være et par år du....DA blir livet kjedelig da :hoho:

Skrevet

Første der er jeg så enig i.

Det andre....bare prøv å la være et par år du....DA blir livet kjedelig da :hoho:

Åh, jeg har prøvd det også ;)

Gjest New_Girl
Skrevet

For å undertrykke menn og bevise at det er kvinner som har overtaket på kjønnsmarkedet selvsagt. :vetikke: Det er også grunnen til at kvinner ikke har sex.

Hyyysj! Du må jo ikke avsløre oss!

AnonymBruker
Skrevet

DAGENS! :fnise:

:gave: ...pakke er nå sendt i posten...kaching!

:Nikke:

Haha, jeg dør litt av å lese innleggene dine, med alle smilyene og den gjentatte bruken av STORE BOKSTAVER. Du er litt god å ha her på forumet. :blomst:

Anonymous poster hash: 42610...01e

Skrevet

Hyyysj! Du må jo ikke avsløre oss!

Neida, det går bra. Menn er tålmodige og snille skapninger som velger å akseptere kvinner selv om vi er manipulerende, kjedelige, onde, og i mange tilfeller Antikrist. Det har visstnok noe med feminisme og mykt fottøy å gjøre.

• Liker 2
Gjest BræikingBæd
Skrevet

HVORFOR vil dere leve i synd??

Anonymous poster hash: 7ea43...0c9

Fordi selv nå som jeg ikke lever i ekteskapsrelatert synd så er alt som er syndig deilig :nigo:

Hvorfor motstå fristelser :vetikke:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Haha, jeg dør litt av å lese innleggene dine, med alle smilyene og den gjentatte bruken av STORE BOKSTAVER. Du er litt god å ha her på forumet. :blomst:

Anonymous poster hash: 42610...01e

Ikke meningen å såre folk altså :( ...Jeg bare er sånn....

Skrevet

Hvorfor har dere sex??

Anonymous poster hash: 7ea43...0c9

Fordi det føles naturlig å skulle gjøre det med noen man er glad i :danse::sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...