AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 nå er det snart sommerferie og mange av oss skal ut på reise og feriere , selv var jeg i utlandet der jeg ble skimmet for 280.000 kr , skimming betyr at det har vært et kamera eller noe lignende så har du ikke bare tappet penger jeg hadde men også penger jeg ikke hadde , Banken var heller ikke noe særlig intressert i høre på min historie da så jeg bruker en advokat i denne saken nå. Så det jeg egentlig ville frem til er at du er mye tryggere med kredittkort for der tar kredittkort ansvarlige fullt og helt ansvar for eventuelt skimming som er svært utbredt i utlandet så jeg ville bare ikke at noen skulle gå i samme tabbe som meg så gå inn på Finansanbudet.no og få deg et kredittkort og ikke bruk kort som er knyttet til konto. www.finansanbudet.no www.card24.no Anonymous poster hash: 8ea99...ff4 1
Dace Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Hadde du 280.000 kroner tilgjengelig på en konto tilknyttet et debetkort da, og uten noen uttakssperre? Det høres isåfall helt søkt ut.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Hadde du 280.000 kroner tilgjengelig på en konto tilknyttet et debetkort da, og uten noen uttakssperre? Det høres isåfall helt søkt ut. Det lurte jeg også på. Hvordan fikk de evt tatt penger hun ikke hadde? Anonymous poster hash: f8e24...884 1
Gjest Malanthor Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Virker som om TS reklamerer for kredittkortselskaper. 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Virker som om TS reklamerer for kredittkortselskaper. Det er vel og bra, men når jeg trenger kredittkort går jeg ikke via en av de sidene der. Klarer fint å finne et passende på egenhånd Tror uansett ikke jeg hadde tatt råd fra en med 280 000 på debetkort. Anonymous poster hash: f8e24...884
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 nå er det snart sommerferie og mange av oss skal ut på reise og feriere , selv var jeg i utlandet der jeg ble skimmet for 280.000 kr , skimming betyr at det har vært et kamera eller noe lignende så har du ikke bare tappet penger jeg hadde men også penger jeg ikke hadde , Banken var heller ikke noe særlig intressert i høre på min historie da så jeg bruker en advokat i denne saken nå. Så det jeg egentlig ville frem til er at du er mye tryggere med kredittkort for der tar kredittkort ansvarlige fullt og helt ansvar for eventuelt skimming som er svært utbredt i utlandet så jeg ville bare ikke at noen skulle gå i samme tabbe som meg så gå inn på Finansanbudet.no og få deg et kredittkort og ikke bruk kort som er knyttet til konto. Anonymous poster hash: 8ea99...ff4 Gode råd, men kredittkortene du linket til er elendige. Anonymous poster hash: 39987...f35 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå