Høhø Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Jeg ser etter et GoPro kamera på nett, og vil selvfølgelig betale minst mulig. Skal ha den beste (når jeg først skal bruke masse penger på det...), og slik jeg har forstått det er det GoPro Hero3 Black Edition, stemmer det? Men uansett, på den offisielle hjemmesiden koster det 3.799 kr, men på Prisjakt.no står det at CoolShop.com selger den til 2.789 kr, altså sparer jeg 1.000 kr. Er dette ekte tror dere? Av kommentarer på siden er halvparten kjempebra, og andre halvparten kjempedårlig (på service). Hvor er det best å kjøpe GoPro?
Høhø Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2014 Ser forresten og at Apple selger GoPro Hero 3+ Black Edition til 3.290 kr, som fortsatt er billigere enn den offisielle hjemmesiden. Men er likevel billigere på CoopShop.com, men er den litt shady kanskje?
Høhø Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2014 Men ser at Lefdal.com selger det samme kameraet til 2.879 kr. http://www.lefdal.com/product/foto-video/actionkamera/GOPROHER3PBLK/gopro-hero-3-black-edition-actionkamera
Høhø Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2014 XXL har og samme pris. Mye billigere enn den offisielle hjemmesiden. Men ser at det er veldig mye ekstrautstyr man kan kjøpe til GoPro, hva er det nødvendigste? Hva har dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå