jojo66 Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Man vet jo at damer har masse forskjellige fantasier, noe omfatter voldtekt og andre overgrep der dere er totalt forsvarsløse. Dette er selvfølgelig ikke fantasier dere gjerne vil teste ut, men dere er flinke......mye flinkere enn oss menn med fantasier, hvilken fantasi har DU som du faktisk kunne tenke deg å leve ut?
KineAnd Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Flinke med fantasier? Jeg leste en gang at det var flere menn som tente på å bli sjefet med i senga, enn det var kvinner som gjorde det. Og den BDSM sub/dom greien er kanskje det nærmeste mange kommer å gjennomføre "overgrepsfantasier". Men okay. Jeg har et par ting som skiller seg ut og som jeg gjerne hadde prøvd. - Flere gutter samtidig. - Public Humiliation - Gjerne bli tvunget til å suge noen midt i Oslo liksom.. (Skjønner det lar seg vanskelig gjøre. - Dominere en mann - Og da snakker vi skikkelig, virkelig ødelegge verdigheten hans. Pisk, strap on osv. Ikke noe puslete tull. Tror jeg kler å være dominatrix. - Hore - Jeg har veldig lyst til å få på meg de høye støvlettene og spankulere opp og ned gatehjørnet mitt og praye biler! - Jente - Med en annen jente 1
jojo66 Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Nice:-) Hvor mange menn på en gang?Lar seg enkelt gjenomføre å suge noen på åpen gate da. Endret 13. juni 2014 av jojo66
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Nok en runketråd. Anonymous poster hash: 44b46...7ac 3
jojo66 Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2014 ? Nok en runketråd.Anonymous poster hash: 44b46...7ac
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har lest at kvinner ser for seg en hel scenario, mens menn ofte bare ser for seg bilder. Vet ikke om det er noe sannhet i det. For meg er det som en slags film i hodet mitt. Med replikker og alt. Siden jeg er spanko så pleier jeg vanligvis å fantasere om å ligge over fanget til en annen kvinne og bli spanket. Men det er noe jeg kunne tenkt meg i virkeligheten også! Anonymous poster hash: ac227...801 1
KineAnd Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Nok en runketråd. Anonymous poster hash: 44b46...7ac Kanskje, men herlighet. Om det sitter en fyr der ute og spør fordi han blir kåt av det, jeg forteller nå jeg uansett 1
Hottrio Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Flinke med fantasier? Jeg leste en gang at det var flere menn som tente på å bli sjefet med i senga, enn det var kvinner som gjorde det. Og den BDSM sub/dom greien er kanskje det nærmeste mange kommer å gjennomføre "overgrepsfantasier". Men okay. Jeg har et par ting som skiller seg ut og som jeg gjerne hadde prøvd. - Flere gutter samtidig. - Public Humiliation - Gjerne bli tvunget til å suge noen midt i Oslo liksom.. (Skjønner det lar seg vanskelig gjøre. - Dominere en mann - Og da snakker vi skikkelig, virkelig ødelegge verdigheten hans. Pisk, strap on osv. Ikke noe puslete tull. Tror jeg kler å være dominatrix. - Hore - Jeg har veldig lyst til å få på meg de høye støvlettene og spankulere opp og ned gatehjørnet mitt og praye biler! - Jente - Med en annen jente Omg...... du får lov å være min dominatrix hvor mye du vil Jeg liker at damene tar kontrollen over meg!
jojo66 Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2014 Nei, jeg bruker ikke denne tråden for å ta meg en runk.....jeg bare lurer.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Som jeg kunne tenke meg å leve ut? Ingen. Eller jo, at noen ser på mens jeg og typen har sex. Men ingen av de andre, de er kun fantasier og ikke noe jeg hadde vært komfortabel med å gjøre på ekte! Anonymous poster hash: 20ed6...1d7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 At mannen tar fullstendig kontroll. Binder meg opp i håndjern og hele pakka. Anonymous poster hash: 0d762...e1d
jojo66 Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #13 Skrevet 14. juni 2014 Skal det være mann eller dame som ser på?, eller spiller ikke det noen rolle? Bare en, eller fler? Som jeg kunne tenke meg å leve ut? Ingen. Eller jo, at noen ser på mens jeg og typen har sex. Men ingen av de andre, de er kun fantasier og ikke noe jeg hadde vært komfortabel med å gjøre på ekte! Anonymous poster hash: 20ed6...1d7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har lest at kvinner ser for seg en hel scenario, mens menn ofte bare ser for seg bilder. Vet ikke om det er noe sannhet i det. For meg er det som en slags film i hodet mitt. Med replikker og alt. Anonymous poster hash: ac227...801 Vet ikke om det ligger noe i dette, men jeg forestiller meg også hele scenarier, eller historier om du vil. Typen på sin side sier han ikke har noe særlig med fantasier. Jeg kan fortelle mine: -at typen binder meg fast, bind for øynene, og munnbind. Etter en stund kommer han inn igjen (han har vært borte en stund), og ber meg gjøre alt som kompisen hannes sier, og oppføre meg pent. Så kommer kompisen inn, og puler meg. Etterhvert kommer kjæresten inn, og begge "straffer" meg med å pule meg, i "alle hull". -fantaserer om at typen doper meg ned, tar full kontroll over meg, og "utnytter" meg. -fantaserer om at han tvinger, og straffer meg med å ta meg i analen. Legg merke til at denne kompisen har et ukjent fjes. Hadde aldri hatt trekant i virkeligheten, men pirrende tanke. Anonymous poster hash: 1c7b3...241
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #15 Skrevet 18. juni 2014 Jeg ønsker å prøve å suge en stiv kuk, gjerne sammen med en kvinne. Mann Anonymous poster hash: 508bf...9c7
JamesHardy Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Nivået på fantasiene må nok opp en del hakk før det er verdt å dele noe som helst.. Ville blitt for voldsomt for pusingen som er her inne.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #17 Skrevet 19. juni 2014 Nivået på fantasiene må nok opp en del hakk før det er verdt å dele noe som helst.. Ville blitt for voldsomt for pusingen som er her inne. nå ble jeg jævla kåt! Anonymous poster hash: 17d54...114
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå