Gå til innhold

Veldig, veldig vond kvise

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en kvise i munnviken (!) og den gjør drit vondt...

Har aldri kviser så vet liksom ikke hvordan det er, men det skal vel ikke gjøre så vondt? Den er litt hvit. Ganske liten...

Men er det bare en vanlig kvise eller kan det være noe annet? Er som sagt i munnviken.

Anonymous poster hash: 7a79b...b50
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare skvis den ut.

Anonymous poster hash: 42da9...1bb
AnonymBruker
Skrevet

Bare skvis den ut.

Anonymous poster hash: 42da9...1bb

Er ikke noe å skvise ut...den er veldig liten. Men utrulig vond!

AnonymBruker
Skrevet

Om den er hvit, så er den langt ut mot ytre hudlag og overmoden og vil trolig forsvinne i løpet av få dager, om du ikke klemmer den. Jeg forsøker å ikke klemme kviser selv, men de som blir hvite på tuppen "må" til pers. Selv om de er vonde. Små og litt kronglete plassert (jeg får gjerne sånne hvite ved nesevingen), klemmer jeg med 2 stk q-tips.

Anonymous poster hash: 32843...7a7
Skrevet

Om den er inne i munnviken og ikke på huden kan det være mundskold/afte. En slags kvise i munnen som kan være veldig plagsom til den heles. Går ikke ann å skvise noe ut av disse som jeg vet.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her...

Idag er jeg veeldig hoven :( Herregud...hva er det som skjer? Kan ikke gå noen steder sånn...

Skrevet

Bruk en isbit til å fjerne hevelsen. Noen hevder også at det gjør at kvisen forsvinner raskere. Sitt med isbiten lenge, minst et kvarter. Pakk den gjerne litt inn i en klut eller et papir, så du ikke søler så veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...