Gå til innhold

Jeg liker ikke kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg liker ikke rød hårede kvinner.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rettskriving og særskriving er vanskelig for alle menn som misliker kvinner, enten det nå er alle kvinner eller kvinner innenfor gitte hårfarger som mislikes. Så vet vi det!

Anonymous poster hash: a9802...299
  • Liker 6
Skrevet

Du har ikke klart å finne en fellesnevner for alle kvinner TS. Men, du er jo i din fulle rett å ikke like den type kvinner du beskriver. uansett, hva med å definere hva du liker for å så oppsøke den typen kvinner?

Han vil sikkert ha en mann!

• Liker 1
Skrevet

Å stakkar....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil sikkert ha en mann!

Men ikke en pyntete mann! Det er viktig, siden det ble nevnt nesten først. Pyntete greier, det er skit, det! :P

• Liker 1
Skrevet

Men ikke en pyntete mann! Det er viktig, siden det ble nevnt nesten først. Pyntete greier, det er skit, det! :P

Nei det er riktig. Da bør det være en møkkete gruvearbeider eller noe da. En som lukter stram geit! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Å stakkar....

god grunn. dårlige erfaringer med rødhårede menn og kvinner. fettern min slo ned forrige rødtoppen som kom med trusler og falske rykter om meg.

Skrevet

For det første så må kvinner hele tiden sminke seg og være pyntete.

For det andre så har ikke kvinner like mye dømmekraft som oss menn

For tredje så blir kvinner mye mer aggresiv og de tenker ikke over de dem gjør. Dessuten så liker kvinner å være oppsminka på datingside og det er det værste jeg ser. Kvinner som sminker seg er ikke noe fascinerende. Anonymous poster hash: 3d682...00d

I en verden uten kvinner ville menn vært ganske røvkjørt for å si det på en fin måte, men det er mange menn som liker det også kan hende du er en av de..

Personlig liker jeg ikke mennesker uten verken nyansene eller dømekraften til å skjønne at det er forskjell på kvinner.

• Liker 3
Skrevet

I en verden uten kvinner ville menn vært ganske røvkjørt for å si det på en fin måte, men det er mange menn som liker det også kan hende du er en av de..

Personlig liker jeg ikke mennesker uten verken nyansene eller dømekraften til å skjønne at det er forskjell på kvinner.

Han er nok en av dem som liker det :fnise:

Skrevet

Får du traumer når du ser dem?

Skrevet

Får du traumer når du ser dem?

de har høyt temprament. dessuten synes jeg rødt hår, fregner og blek hud er turn off.

fra wikipedia hvis du søker på red haired: A common belief about redheads is that they have fiery tempers and sharp tongues. In Anne of Green Gables, a character says of Anne Shirley, the redheaded heroine, that "her temper matches her hair", while in The Catcher in the Rye, Holden Caulfield remarks that "People with red hair are supposed to get mad very easily, but Allie [his dead brother] never did, and he had very red hair."

During the early stages of modern medicine, red hair was thought to be a sign of a sanguine temperament.[52] In the Indian medicinal practice of Ayurveda, redheads are seen as most likely to have a Pitta temperament.

Skrevet

de har høyt temprament. dessuten synes jeg rødt hår, fregner og blek hud er turn off.

fra wikipedia hvis du søker på red haired: A common belief about redheads is that they have fiery tempers and sharp tongues. In Anne of Green Gables, a character says of Anne Shirley, the redheaded heroine, that "her temper matches her hair", while in The Catcher in the Rye, Holden Caulfield remarks that "People with red hair are supposed to get mad very easily, but Allie [his dead brother] never did, and he had very red hair."

During the early stages of modern medicine, red hair was thought to be a sign of a sanguine temperament.[52] In the Indian medicinal practice of Ayurveda, redheads are seen as most likely to have a Pitta temperament.

Hvor gammel er du?

• Liker 1
Skrevet

For det første så må kvinner hele tiden sminke seg og være pyntete.

For det andre så har ikke kvinner like mye dømmekraft som oss menn

For tredje så blir kvinner mye mer aggresiv og de tenker ikke over de dem gjør. Dessuten så liker kvinner å være oppsminka på datingside og det er det værste jeg ser. Kvinner som sminker seg er ikke noe fascinerende.

Anonymous poster hash: 3d682...00d

har du blitt dumpa igjen nå?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at ts er et troll.

Anonymous poster hash: 12f98...af9
  • Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

Det er intet galt med kvinner, men jeg tror det at sånn i gjennomsnitt at de er mer egoistiske. Egentlig både som gruppe og individ.

Skrevet

Hvem er disse "oss menn"? Jeg kan ikke huske å ha meldt meg inn i noen homogen klubb hvor jeg må mene og oppføre meg likt med alle andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sminker meg sjelden noe mer enn litt mascara, jeg blir ikke ofte sint og er heller ikke langsint, jeg tenker over hva jeg gjør og føler jeg har en god dømmekraft. Er jeg mirakelkvinne?

Gjest Marsvinet
Skrevet (endret)

Haha. Det er tydelig at du er bitter over å ikke få disse kvinnene som du angivelig "misliker" så mye.

Ett tips: du blir ikke noe mer attraktiv av å spre beta-gørr her på KG.

Endret av Marsvinet
Gjest Marsvinet
Skrevet

Folk som bruker betegnelser som "dere/oss kvinner/menn" er som oftes noen bitre og vrangforestilte tapere. Slutt å snakk på vegne av et helt kjønn. Vi er faktisk individer selv om vi har det ene eller andre kjønnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...