AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Det er en jente som jeg går på skole med, det er bare en veldig spesiell atmosfære når jeg er i nærheten av henne... Kan kalle hun Pernille. Dude 1: Det startet for ett år siden hvor jeg hadde sex med en gutt Pernille holdt på med. Jeg visste forsåvidt at de holdt på, men noe sa til meg at de to aldri kom til å utvikle seg til noe seriøst og at konsekvensen ikke kom til å være så ille uansett. Pernille hadde (utrolig nok) sex med han noen uker etter jeg hadde. Dude 2:Så møtte jeg en ny fyr som jeg fikk en bra kjemi med, det kunne sikkert blitt noe mer mellom oss hadde det ikke vært for at Pernille "fant" han og de to hadde sex før jeg fikk gjort det. Jeg tenkte hun tok hevn, så jeg gjorde det samme som hun - hadde sex med han tiltross for "utroskapen" hans. Dude 3: Samme som øverste tilfellet Dude 4: Samme som nr 2 Men så har dette bare gjentatt seg, annen hver gang bytter jeg og Pernille på rollen som "tyven"... Det er egentlig veldig morsomt, og rart. Begge må være klar over det, selv om vi aldri har utvekslet et ord til hverandre en gang. Det virker nesten som en slags konkurranse, hvor ingen egentlig vinner... Haha :O Opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 78fdd...dd5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Guttene vinner hver gang, så noen vinner jo?Anonymous poster hash: b0c55...8f4 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Guttene vinner hver gang, så noen vinner jo?Anonymous poster hash: b0c55...8f4 Jeg føler jeg må slå hun, og hun må slå meg. Det går i sirkel og spillet er jo uendelig, så ingen av oss vinner. For guttas føler kanskje at de vinner, ja. TS Anonymous poster hash: 78fdd...dd5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Er en god grunn til at lavalderen er 16 år... Anonymous poster hash: 8c8d1...8b3 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Haha eeeehh Anonymous poster hash: 77e17...249
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Jeg føler jeg må slå hun, og hun må slå meg. Det går i sirkel og spillet er jo uendelig, så ingen av oss vinner. For guttas føler kanskje at de vinner, ja. TS Anonymous poster hash: 78fdd...dd5 Dere har ikke mye selvrespekt. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 163af...f24 3
Gjest Evel Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Jeg foreslår at begge sjekker seg grundig for kjønnssykdommer...... 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Dere har ikke mye selvrespekt. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 163af...f24 18. Jeg foreslår at begge sjekker seg grundig for kjønnssykdommer...... Hørt om kondom? Dere trenger ikke komme med ting som at det er umodent og umoralsk osv. Jeg lurte bare på om noen har vært i samme situasjon, føler en trang til og finne en ny og bedre og tenke "Han her får jeg, men ikke Pernille". TS Anonymous poster hash: 78fdd...dd5
Gjest Evel Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 (endret) 18. Hørt om kondom? Dere trenger ikke komme med ting som at det er umodent og umoralsk osv. Jeg lurte bare på om noen har vært i samme situasjon, føler en trang til og finne en ny og bedre og tenke "Han her får jeg, men ikke Pernille". TS Anonymous poster hash: 78fdd...dd5 Jada, og jeg har hørt om de som dropper den også. Brukte du kondom når du sugde han/de også? Endret 13. juni 2014 av Evel 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Jada, og jeg har hørt om de som dropper den også. Brukte du kondom når du sugde han/de også? Nei Anonymous poster hash: 78fdd...dd5
Gjest Evel Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Dessuten, hvordan vet du hva hun gjør med hvem når dere ikke snakker med hverandre? 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Dessuten, hvordan vet du hva hun gjør med hvem når dere ikke snakker med hverandre? Fordi vi bor på et lite sted og alle vet alt om alle her. I tillegg er bestevenninnen min god venn med henne. Jeg føler ikke noe hat om henne, tror ikke hun gjør det om meg heller. Det er bare den konkurransefølelsen... Anonymous poster hash: 78fdd...dd5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Fordi vi bor på et lite sted og alle vet alt om alle her. Anonymous poster hash: 78fdd...dd5 Da høres dere uvanlig smarte ut. Regner med dere begge har tenkt å flytte ut etter vgs. Anonymous poster hash: 8c8d1...8b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå