AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg sliter med å få orgasme. Har innsett at dette må jeg klare på egenhånd før jeg forventer det sammen med mannen min. Desverre synes jeg ikke at det å fingre meg selv er noe godt, derfor blir det ofte dusjstrålen som er i bruk. Jeg kommer til et punkt hvor det er veldig godt, hvor jeg mister kontroll over kroppen om jeg fortsetter. Problemet da med å gjøre det alene er at jeg ikke klarer å "gi meg hen" og samtidig holde dusjstrålen på plass! Det hjalp litt i dag når jeg snudde meg og la meg på magen, fordi jeg da kunne presse meg mot gulvet når jeg mistet kontrollen. Jeg opplevde noen rykkninger i kroppen, før det dabbet litt av, men fremdeles var godt. Dette har jeg også opplevd før, men kan ikke sjønne at det er en orgasme. Noen tanker om hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 3a543...2c9
lillbilly Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Høres ut som en orgasme for meg. Men orgasmer vil jo variere i intensitet, så kanskje det var en lett en du hadde og om du hadde fortsatt så ville du fått en som var kraftigere? Hva med å kjøpe deg en vibrator og prøve litt med den og se om du får sterkere orgasmer da? 1
Gjest moff Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Dusjstrålen kan jo fort gjøre hele området litt numment. Prøv med en vibrator så vil du nok ikke være i tvil om hva som er en orgasme og ikke ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå