Gå til innhold

Soppinfeksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken krem fungerer best? Noen tips? Får ikke time hos legen før om to uker så vil prøve noe...



Anonymous poster hash: 6b88c...691
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Underlivssopp, ja (beklager at jeg ikke skrev det).

Anonymous poster hash: 6b88c...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener underlivet: Pevaryl, kombinasjonspakke med krem og vagitorier. Canesten har aldri funket på meg, og jeg har hatt sopp en del ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Underlivssopp, ja (beklager at jeg ikke skrev det).

Anonymous poster hash: 6b88c...691

Du trenger ikke bestille legetime i første omgang. Du kan prøve Canested krem + stikkpille. Dersom det da ikke gir seg kan du kontakte lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bland et par spiseskjeer eddik og en teskje salt i et glass med vann. Bruk en sprøyte eller øreballong om du har og skrev over do (el stå i dusjen) og skyll hele underlivet og inni vagina med blandingen. Har du ikke noe å sprute med så bruk en klut men da fjerner du ikke soppen som kanskje er innvendig. Gjør dette 2-3 ganger per dag til symptomene er borte og i en ekstra dag.

Jeg hadde sopp som kom tilbake hele tiden, fikk dette tipset og funket det ikke så skulle jeg til legen. Men det funket som bare det! Etter to dager var symptomene borte og infeksjonen kom ikke tilbake. Noen leger annefaler denne kuren og det er et gammelt kjerringråd. Den er mye raskere og billigere enn Canesten, aldri igjen klissete Canesten på meg!

Anonymous poster hash: 05c42...a78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...