Gå til innhold

Hjelp, klitoris hovnet opp !

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg å typen hadde nettopp sex og etterpå hovnet klitorisen min opp til litt større enn en ert. Hvis jeg tar på den svir det. Jeg prøvde å dusje for å se om det hjalp, men det hadde ingen virkning. Jeg har aldri opplevd dette før å vet ikke hva jeg skal gjøre, noen så vet hva jeg bør gjøre med dette?

Til informasjon så har jeg å typen hatt et fast forhold i to år så jeg tror ikke det er en kjønnssykdom. Jeg har også mensen nå men forstår ikke hvordan det skal ha en innvirkning.

Tusen takk for svar ♥

Anonymous poster hash: f1af2...b65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

den er fylt med blod og sensitiv :P ikkeno farlig :)

Anonymous poster hash: f5c90...ae5
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg vet at klitorisen fylles med blod når du er kåt eller etter sex. Men dette var ikke det samme, den var ildrød å sår. Å virkelig stor!

Glemte å poste som anonym...

Endret av Martha95
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg vet at klitorisen fylles med blod når du er kåt eller etter sex. Men dette var ikke det samme, den var ildrød å sår. Å virkelig stor!

Om den var det og ikke er det nå lengre så er det vel ikke noe å tenke på? Den ble sikkert bare irritert av noe :P
Skrevet

Den er det ennå, skrev bare i fortid av vane ;)

Skrevet

kanskje det er infeksjon? uansett ringe legevakten erv det beste.

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd meg også. Kan også hende gutter. Klitoris "henger seg opp i klimaksstilling" (i mangel av bedre ord). Er bare én ting som funker, orgasme. Da roer den seg ned igjen.. Er ikke verdens beste onanirunde, men det hjelper som fanden. Håper du ikke ringte legevakten for dette, hahaha...

Anonymous poster hash: 0dbc8...5b1

Gjest Alohaa
Skrevet

Det har skjedd med meg før og, ingen fare :)

Skrevet

Ispose i stringen!

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Ispose i stringen!

Ahh, kjølig og deilig :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...