2shy Skrevet 20. juni 2014 #21 Skrevet 20. juni 2014 Jeg vurderer å bytte hudpleieserie/merke siden jeg har funnet ut at de inneholder parabener og mineraloljer. Men jeg er alikevell fornøyd. Har dere villa byttet? Jeg har en normal/kombinert hud,som må ha litt fukt... Ja jeg ville ha byttet. Det finnes nok av bra hudpleie uten parabener og mineralolje, derfor jeg byttet.
Mkay87 Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #22 Skrevet 22. juni 2014 Ble byttet så fort jeg fikk kjøpt nytt ja;)
2shy Skrevet 22. juni 2014 #23 Skrevet 22. juni 2014 Ble byttet så fort jeg fikk kjøpt nytt ja;) Hva endte du opp med?
Mkay87 Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #24 Skrevet 22. juni 2014 Prøver Emma S nå har du noen erfaringer?
Rosewood Skrevet 22. juni 2014 #25 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har en liten blanding av forskjellige merker. Jeg har en rens fra Dina Bellè, tonic fra Garnier (gjennomsiktig flaske med rosa kork, uten parfyme), serum fra Talgo for fuktfattig hud, en ansiktskrem med sheasmør fra Dina Bellè tilpasset tørr og fuktfattig hud, peeling fra Bioline, og ansiktsmaske fra Bioline tilpasset fuktfattig hud. Vet man helst bør bruke produkter fra samme merke, men ettersom jeg går tom for produktene skal jeg prøve å holde meg til et merke om gangen Er veldig fornøyd med Dina Bellè sine produkter, ikke noe mineralolje eller andre fæle ingredienser, og huden min føles som silke etter den kremn med sheasmør. Klarer nesten ikke å slutte å ta på huden min Jeg har en littegran tørr hud, har lett for å flasse på nesen og over øyebrynene, men ellers ganske normal. Har også noe dehydrert hud, gjør at jeg kjenner meg litt stram i huden når jeg har dusjet og renset huden min.
Lady Skrevet 22. juni 2014 #26 Skrevet 22. juni 2014 Noen som vil anbefale til produkter til en fet hudtype med sensitiv og fuktfattig hud? Jeg trenger ekstremt mye fukt for å ikke flasse, men ikke fett, kun ren fukt! Blir glad for tips:-)
rox Skrevet 22. juni 2014 #27 Skrevet 22. juni 2014 Korres Wild rose brightening eye cream (ELSKER denne!) Nourish Radiance brightening cream om dagen, Scientific Organics cream om natten Scientific Organics cleanser Peeling fra Scientific Organics og MD formulations Maske: Decleor Hydra Floral og Scientific Organics Huden min er normal/blandet, og fuktfattig. Har litt uren hake og nese, og får kviser innimellom (sånn ca en gang i måneden, dessverre). Trodde jeg var kronisk blå under øynene, helt til jeg oppdaget øyekremen. Knall!
lemon-aid Skrevet 22. juni 2014 #28 Skrevet 22. juni 2014 Noen som vil anbefale til produkter til en fet hudtype med sensitiv og fuktfattig hud? Jeg trenger ekstremt mye fukt for å ikke flasse, men ikke fett, kun ren fukt! Blir glad for tips:-) Jeg har veldig fuktfattig hud til tider, og var veldig fornøyd med serien Beaute Pafifique. Den har en linje for sensitiv hud, vet jeg!
Gjest Blue Ivy. Skrevet 22. juni 2014 #30 Skrevet 22. juni 2014 *Beaute Pacifique, mente jeg. Hvor kjøper man dette merke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå