Gå til innhold

ALBIR MEDICAL


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For litt siden skrev sophieelise om denne plastikk-kirurgi klinikken. Tenker selv å ta neseoperasjon, og lurer på om noen her har erfaringer med denne klinikken? Eller om noen har hørt eller lest noe om den? Eventuelt andre klinikker dere anbefaler?



Anonymous poster hash: 22393...85f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har forstørret leppene der. De virker flink og profesjonelle. Veldig fine lokaler også syns jeg, rent og pent. Har også hørt fra andre at de er veldig fornøyd, både med prisene og resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har forstørret leppene der. De virker flink og profesjonelle. Veldig fine lokaler også syns jeg, rent og pent. Har også hørt fra andre at de er veldig fornøyd, både med prisene og resultatet.

Takk for svar :) Har søkt på nettet, og finner så og si ingen info om klinikken. Altså kan jeg ikke finne noen personlige erfaringer. Hvordan kom du over klinikken, og hvorfor valgte du akkurat den? Vet du om det var mange kirurger der? Måtte du ned for en konsultasjonstime før du forstørret leppene? Er veldig usikker, så trenger så mye info som mulig :)

Anonymous poster hash: 22393...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie-Ellise har ødelagt både kropp og ansikt på diverse totalt unødvendige kosmetiske inngrep. Ville styrt unna anbefalinger fra henne når det gjaldt klinikker og leger.



Anonymous poster hash: 478f7...7ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Har søkt på nettet, og finner så og si ingen info om klinikken. Altså kan jeg ikke finne noen personlige erfaringer. Hvordan kom du over klinikken, og hvorfor valgte du akkurat den? Vet du om det var mange kirurger der? Måtte du ned for en konsultasjonstime før du forstørret leppene? Er veldig usikker, så trenger så mye info som mulig :)

Anonymous poster hash: 22393...85f

Ja jeg hadde konsultasjon først :) men fikk gjort det rett etterpå da de hadde ledig time. Jeg hørte om stedet gjennom min mor som også har tatt behandlinger der, som igjen har hørt om den fra venner som har tatt behandlinger der.

JEG har hvertfall ikke noe negativt å si om stedet, tvert i mot. Ei heller de jeg vet om som har vært der.

Men så tok jeg bare filler i leppene da.. Så om det er større inngrep du tenker på har jeg desverre ikke noe å komme med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hadde konsultasjon først :) men fikk gjort det rett etterpå da de hadde ledig time. Jeg hørte om stedet gjennom min mor som også har tatt behandlinger der, som igjen har hørt om den fra venner som har tatt behandlinger der.

JEG har hvertfall ikke noe negativt å si om stedet, tvert i mot. Ei heller de jeg vet om som har vært der.

Men så tok jeg bare filler i leppene da.. Så om det er større inngrep du tenker på har jeg desverre ikke noe å komme med

Ok :) Har nå sendt dem en mail som jeg venter svar på!

Anonymous poster hash: 22393...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 8 måneder senere...

Har du fått noe svar fra dem?
Lurer også på å operere nese der eller i USA, men er usikker :(



Anonymous poster hash: 99f3e...437
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...