Gå til innhold

Hvem er penest av disse damene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør som regel det i en tråd med så mange tilfeller av manglende oppgaveforståelse grunnet politisk korrekt hjernevaskskade.

Jeg vet ikke hvor du har lært deg det besynderlige formularet der, men det er uansett betenkelig at du ikke forstår humor selv når du får servert løsningen på et sølvfat. Kanskje det kommer av manglende oppgaveforståelse grunnet politisk hjernevask?

Men jeg tror vi alle skjønner hva du vil fram til. Moren er vakrest, ikke sant? Vil du tro meg om jeg skriver at den jeg mener er penest er den dyktige, slagkraftige og sterke kvinnelige advokaten som etterpå, i sitt privatliv, kan vise de svakhetene vi alle har? Neppe, og du har faktisk rett: Jeg kan ikke skille mellom disse alternativene. Spørsmålet ditt lar seg ikke besvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor du har lært deg det besynderlige formularet der, men det er uansett betenkelig at du ikke forstår humor selv når du får servert løsningen på et sølvfat. Kanskje det kommer av manglende oppgaveforståelse grunnet politisk hjernevask?

Men jeg tror vi alle skjønner hva du vil fram til. Moren er vakrest, ikke sant? Vil du tro meg om jeg skriver at den jeg mener er penest er den dyktige, slagkraftige og sterke kvinnelige advokaten som etterpå, i sitt privatliv, kan vise de svakhetene vi alle har? Neppe, og du har faktisk rett: Jeg kan ikke skille mellom disse alternativene. Spørsmålet ditt lar seg ikke besvare.

Sykepleieren kan også være vakrest, slikt sett. Når du nå dessuten avslører at du skjønner hvorfor noen vil synes en vakker kvinne er vakrest som familiemor, viser du jo at du egentlig forstod spørsmålene fra første stund, men at det din innledende og mobbende mangel på oppgaveforståelse bare skyldtes en inngrodd politisk korrekt hjernevaskskade.

For øvrig er det ikke jeg som stiller spørsmålene som anonym. Hvorfor skulle jeg det? Du vet jo tydeligvis hva jeg mener likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleieren kan også være vakrest, slikt sett. Når du nå dessuten avslører at du skjønner hvorfor noen vil synes en vakker kvinne er vakrest som familiemor, viser du jo at du egentlig forstod spørsmålene fra første stund, men at det din innledende og mobbende mangel på oppgaveforståelse bare skyldtes en inngrodd politisk korrekt hjernevaskskade.

For øvrig er det ikke jeg som stiller spørsmålene som anonym. Hvorfor skulle jeg det? Du vet jo tydeligvis hva jeg mener likevel.

Takk for en liten, selvironisk latter på tampen av kvelden. Ja, jeg tok det for gitt at du var TS. Unnskyld! Resten står jeg for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Nå trenger strengt ikke du å bevise at du er mer politisk korrekt enn intelligent til å forstå at spørsmålet dreier seg om hvilket forestilte bilde du personlig synes vakrest.

Skjerp deg på dette "du" og "sånne som deg" opplegget ditt. Du vet ingenting om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

En vakker ung jente som er talskvinne for en anti-sosialistisk/feministisk/miljøvern-organisasjon hadde vært vakkert å se. Men de finnes jo ikke...

Anonymous poster hash: ddd9b...264

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg på dette "du" og "sånne som deg" opplegget ditt. Du vet ingenting om meg.

Jeg vet utmerket godt hva du skriver og hva det du skriver forteller om deg.

Det er ikke så vanskelig. Bare se på Pawn Hears. Til slutt viste han seg både å forstå spørsmålene og hva jeg ville svare på dem før jeg hadde svart på spørsmålene. Og det er faktisk helt riktig i forhold til hva jeg ville svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idollet

Viss det var mine barn, den pene familiemoren. Om ikke tror jeg det ville vært enten sykepleieren eller advokaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

En vakker ung jente som er talskvinne for en anti-sosialistisk/feministisk/miljøvern-organisasjon hadde vært vakkert å se. Men de finnes jo ikke...

Anonymous poster hash: ddd9b...264

Oi! :rodmer: Alt forelsket i en ikke eksisterende kvinne :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker familiemor med små barn

En vakker ung jente som er talskvinne

En vakker reporter i fjernsynet

En vakker sykepleier

En vakker advokat

Og til sist en vakker programleder

Anonymous poster hash: bb2eb...a19

Du glemte

En vakker ufør kvinne som er oppegående til tross for hva livet har tildelt henne.

Anonymous poster hash: d57a0...516

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...