AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Del Skrevet 13. juni 2014 Noen som bruker denne? Har et sår i underlivet som leger ikke blir enig om er herpes eller ikke.. Men fikk gel på resept, men fins bare i engangssprøyter på 10mg. Jeg bruker jo ikke så mye! Kan jeg bruke litt og litt av det da? Eller funker det ikke mer etter å ha åpnet den og brukt den første gang? Jeg bruker den jo enda, er jo selvfølgelig mye igjen, men usikker på om den funker, er det noen som vet? Anonymous poster hash: 054c8...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Del Skrevet 13. juni 2014 Så lenge du har kork på tuben holder den seg ganske lenge. Anonymous poster hash: 5dd56...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Del Skrevet 13. juni 2014 Så lenge du har kork på tuben holder den seg ganske lenge. Anonymous poster hash: 5dd56...dcd Huff, det er ikke kork på den vettu.. du bare tar av korken, og jeg har ikke dekket den til heller. Fant ikke noe å dekke den til med Bruker du den selv eller? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk krem isteden, han sa bare gel var enkleste. Siden det var på den indre kjønnsleppen (på kanten). Anonymous poster hash: 054c8...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå