AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg ble konisert onsdag etter biopsi som viste CIN3. Inngrepet foregikk under lokalbedøvelse med beroligende, ganske fint. Har ikke veldige smerter eller store blødninger, men er så utrolig trett og sliten at jeg ligger rett ut, og sover mye. Er dette normalt? Ingen feber..Anonymous poster hash: 7ed9b...afb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Kanskje du bare har blitt litt forkjølet uten at det har noen sammenheng med koniseringen? Jeg var ikke spesielt sliten etter min operasjon og tror nok ikke at den kan ha påvirket deg så mye. Kanskje du har vært anspwnt og nervøs k forkant og så slappet kroppen og hodet endelkg av etterpå?Anonymous poster hash: b86a0...544
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Har tenkt tanken, men har verken hodepine eller vond hals. Jeg er ikke bare litt trett, men svimmel og tung i hele kroppen. Har fått hjelp til barna av min mor og samboer, for orker ikke stå oppreist noe lenge. Har såklart vært litt engstelig i forkant av operasjonen, men hadde aldri i verden trodd psyken kunne spille så mye inn??Anonymous poster hash: 7ed9b...afb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Jeg kjente det litt samme dag, men ikke verre enn at det gikk fint å reise med tog halvannen time og gå et stykke litt seinere på dagen, og dagen etter følte jeg meg ganske normalt. Men jeg hadde kun lokalbedøvelse, ikke beroligende, kanskje det kan ha hatt en innvirkning? Anonymous poster hash: 5d035...23a
Mrs Smith Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Psyken kan spille inn mye på det fysiske ja.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Helt fin form idag, så tror det var kroppen som gav tydelig signal om å ta det med ro :-)Anonymous poster hash: 7ed9b...afb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå