AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Hei! I det siste har jeg holdt på litt med en, han er veldig snill og jeg liker ham egentlig veldig godt. Han har spurt om både mine tidligere forhold osv og hva jeg synes om ham. For omtrent en og en halv uke siden møttes vi hjemme hos han, og hadde sex. Siden har vi møttes en gang, men han har ikke tatt noe intiativ, og han er liksom ikke like pratsom som han var før. Jeg har ikke vært masete eller noe, men han blir veldig kort både over meldinger og ikke minst når vi møttes den gangen. Så, hva tror dere? Bare ute etter sex, eller? Anonymous poster hash: d5321...d6e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Ja, eller så var du dårlig i senga/luktet vondt.Anonymous poster hash: a638f...f63
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Ja, eller så var du dårlig i senga/luktet vondt.Anonymous poster hash: a638f...f63 Vi har hatt sex flere ganger enn denne ene. ts Anonymous poster hash: d5321...d6e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Vi har hatt sex flere ganger enn denne ene. ts Anonymous poster hash: d5321...d6e Ok. Da er han sikkert bare ute etter sexAnonymous poster hash: a638f...f63
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Hvor lenge er det siden han tok initiativ? Det virker som han ikke er interessert i noe mer nei. Hvis du evt. får meld/tlf fra ham kan du foreslå noe på dagtid, ute, som ikke involverer sex og se hvordan responsen er. Anonymous poster hash: cbba1...38d 1
blondien Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 ååå føler med deg, er i litt samma sitvasjonen. nå når vi er kommet nærmere, har sex å sånn så er han blitt sååå kjedelig. men han sier han liker meg skikkelig godt osv. gutter kan være så vanskelig å forstå!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 ååå føler med deg, er i litt samma sitvasjonen. nå når vi er kommet nærmere, har sex å sånn så er han blitt sååå kjedelig. men han sier han liker meg skikkelig godt osv. gutter kan være så vanskelig å forstå! Vanskelig, nei. Når de oppfører seg slik er de ikke så veldig forelskede/interesserte. Anonymous poster hash: a638f...f63 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå