AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg er sikkert rar, men jeg er alltid nysgjerrig på hva andre pakker i kofferten når de skal på ferie:P Fortell gjerne hva slags ferie du skal på(sydenferie, hyttetur, backpacking, roadtrip osv.) Anonymous poster hash: 724a6...460
My_Lady Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Vi skal besøke venner og familie i usa + en helg i london først. Blir borte i 3-4 uker. Pakker minst mulig. - Bikini - shortser - topper - noen bukser - kjole + sko til bryllup - flip flops - ballerina sko - deo, mascara, tannbørste, tannkrem - mac, kamera, mobil + ladere Hmm når jeg skriver det her så høres det veldig lite ut, og det er jo håpet, men vet av erfaring at det alltid blir mer. 1
QueenAwesome Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Jeg skal på backpacking i Europa i 5 uker, og pakker dette: (hehe, er en veldig detaljert pakkeliste.. jeg har jobbet lenge med hva jeg skal ha med for at det skal være mest mulig funksjonelt, og ha plass i en sekk på 55+15 L) - 6 overdeler (t-skjorter og topper) - 1 Cardigan - 1 Skjorte - 1 Sove t-skjorte - 2 Bikinier - 2 Kjoler - 1 Jumpsuit - 1 Bukse - 1 Skjørt - 2 Shorts - 2 Bh’er - 8 truser - 3 par sokker - 2 Par sko (flipflops og joggesko) - Basic sminke (mascara, dipliner, concealer, blush, osv) - Rød leppestift - Solkrem - Reiseflasker fylt med shampoo og balsam - Liten flaske bodysplash - Barberhøvel - Intimservietter - Antibac - Gnagsårplaster - P-piller - Hårlus og strikker - Deo - Lakenpose - Microfiber håndkle - Rumpetaske til verdisaker - Reise pute - Hengelås - Vaierlås - Universalpropp - Boklys - Lite førstehjelpssett - Turkopp - Spork - Skrivebok/pen, - Handlenett - Liten veske med glidelås - Biotex - Universalvask - Solbriller - Engangskamera - Adapter - Lommelykt - Ørepropper
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Selv skal jeg bare besøke svigers som vil innebære en hyttetur og et finere selskap, samt besøke mine foreldre. -Rettetang i reisestørrelse -BBcream -Mascara -Bryn-sminke-dings -Lipgloss -10 liter solkrem -Aloe -Tannkrem -Tannbørste -Smykker -Medisin -Barberhøvel -Deo -Dusjsåpe i reisestørrelse -1 jeans(har bare en uansett ) -Army-jakke -1-2 kjoler -2 shorts -2 skjørt, mini og maxi -2-3 strømpebukser -5 tskjorter, 2 singelett og en pentopp/bluse -1 genser -Bh og truser -Ankelsokker -Denim jakke -Bikini -Sarong -Daffebukse og daffeskjorte som også funker som pysj -Ballerina -Pumps -Joggesko/tøysko -Laptop -Eksterndisk -Kamera -ipod-dritten Oi, så mye det så ut :omg: Anonymous poster hash: 724a6...460 Anonymous poster hash: 724a6...460
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skal på backpacking i Europa i 5 uker, og pakker dette: (hehe, er en veldig detaljert pakkeliste.. jeg har jobbet lenge med hva jeg skal ha med for at det skal være mest mulig funksjonelt, og ha plass i en sekk på 55+15 L) - 6 overdeler (t-skjorter og topper) - 1 Cardigan - 1 Skjorte - 1 Sove t-skjorte - 2 Bikinier - 2 Kjoler - 1 Jumpsuit - 1 Bukse - 1 Skjørt - 2 Shorts - 2 Bh’er - 8 truser - 3 par sokker - 2 Par sko (flipflops og joggesko) - Basic sminke (mascara, dipliner, concealer, blush, osv) - Rød leppestift - Solkrem - Reiseflasker fylt med shampoo og balsam - Liten flaske bodysplash - Barberhøvel - Intimservietter - Antibac - Gnagsårplaster - P-piller - Hårlus og strikker - Deo - Lakenpose - Microfiber håndkle - Rumpetaske til verdisaker - Reise pute - Hengelås - Vaierlås - Universalpropp - Boklys - Lite førstehjelpssett - Turkopp - Spork - Skrivebok/pen, - Handlenett - Liten veske med glidelås - Biotex - Universalvask - Solbriller - Engangskamera - Adapter - Lommelykt - Ørepropper 5 uker i Europa er vel ikke akkurat backpacking. Men grei pakkeliste, ta også med en snor som du kan henge klær på, samt noen klesklyper. God tur! Anonymous poster hash: 9809f...0e5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 5 uker i Europa er vel ikke akkurat backpacking. Men grei pakkeliste, ta også med en snor som du kan henge klær på, samt noen klesklyper. God tur! Anonymous poster hash: 9809f...0e5 Det kommer vel helt ann på hvordan du definerer backpacking "Backpacking is a form of low-cost, independent international travel. It includes the use of abackpack or other luggage that is easily carried for long distances or long periods of time; the use of public transport; inexpensive lodging such as youth hostels; a longer duration of the trip when compared with conventional vacations; and an interest in meeting the locals as well as seeing the sights. It is typically associated with young adults who generally have fewer obligations and thus more time to travel." Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Backpacking_(travel)Ser man på det slik vil jeg si det er backpacking Anonymous poster hash: b7d65...8c7 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 5 uker i Europa er vel ikke akkurat backpacking. Men grei pakkeliste, ta også med en snor som du kan henge klær på, samt noen klesklyper. God tur! Anonymous poster hash: 9809f...0e5 Backpacking er ikke bare forbeholdt de som driver rundt i Sør-Øst Asia og tror de finner opp hjulet på nytt. Anonymous poster hash: 329f2...c77 2
Gjest Nanne70 Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 2 uker i Hellas: 2-3 bikinier (jeg svømmer og snorkler mye, så må ha noe å bytte ) 1 strandkaftan 1 shorts 2 skjørt 3-4 kjoler 4-5 topper 1 par lette bukser 1 par flip-flops 1 par sandaler som er gode å gå i 1 par sandaler til pent 1 tynn cardigan 1 belte 2 stk bh 7 truser 2-3 par øredobber 2 halskjeder 2 par solbriller Hud- og hårpleieprodukter i reisestørrelse Deo, barberhøvel, pinsett, neglefil, tannbørste osv. En liten kosmetikkveske med det jeg trenger av sminke Rettetang i reisestørrelse iPod + lader Mobiltelefon + lader Pass, billetter og penger, selvsagt. Solkrem, bomullspads etc. kjøper jeg når jeg kommer fram.
Aviale Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 5 uker i Europa er vel ikke akkurat backpacking. Men grei pakkeliste, ta også med en snor som du kan henge klær på, samt noen klesklyper. God tur! Anonymous poster hash: 9809f...0e5 Ta med tanntråd som tørkesnor Jeg leste dette tipset på nettet et sted, har ikke testet det selv, men jeg tror det funker bra (kanskje utenom for tunge jeans o.l.). Er jo veldig hendig å ta med også.
QueenAwesome Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Ta med tanntråd som tørkesnor Jeg leste dette tipset på nettet et sted, har ikke testet det selv, men jeg tror det funker bra (kanskje utenom for tunge jeans o.l.). Er jo veldig hendig å ta med også. Takk for tips! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå