Gå til innhold

..... å fitte seg ihjel....


waco

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn.....Espen er hans navn. Espen er ganske så uforutsigbar, men har en mening om alt. Siden han er ganske så kjekk, så betyr det at han har holdt med på flere damer, enn det finnes menn i bibelen....

- Waco, spurte han, Waco, åssen går det med alle damene dine for tiden da?

- Jeg, vet ikke helt jeg, Espen, på en måte har jeg kanskje blitt lei damer...

- Ja, jeg skjønner, tror du det går ann å få for mye fitte? Jeg mener, overflod på fitte? Fitte seg ihjel hvis du skjønner??? Jeg har det sånn noen ganger jeg, Waco, at damer er så jævlig merkelige.....det er liksom sånn....har du en, har du to, så automatisk får man flere....det er rart dette her, Waco, synes du ikke....? Damer er som høner......en høne kan ikke tekke en hane, de må være flere Waco, ....herregud, jeg tror det er noe oppe i sinnet deres som gjør at automatisk, så vil dem også være med....nei, Waco....jeg fatter meg ikke på damer jeg..... (Husk, kjære leserinner, at dette var Espen sine ord).....

- Espen, du har med andre ord, for mange damer da, slik at det liksom går helt i surr??

- Ja, det er jævlig....noen ganger bytter jeg navn og sånt, kalte en Nina, mens hun egentlig het Eva....

- Espen, jeg forstår hvordan du har det.....

- Waco, hva liker du best da??? hvordan damer?

- Hmm, Espen....det vet du vel, unge smekre, lekkerbiskener, slanke og pene...

- Ja, jeg liker best damer som ikke er gamle nok jeg.

- Hva mener du?

- Ja, sånn femten og et halvt, jeg synes det er litt kult jeg, det er liksom en utfordring, forbudt ved lov, og dermed mer spennende!

- Espen, du er syk.

- Ja, uff, ja jeg vet...faen, på mandag skal jeg til en sånn psykolog for å sjekke ut hva som er gæren`t med hodet mitt!

- Men....Espen, ærlig talt, liker du så unge jenter, dem er som regel ganske uerfarende, og er det ikke litt slitsomt, og hele tiden, måtte forklare dem, hva dem skal gjøre, hva dem ikke skal gjøre, nå ronker du for hardt, ikke bruk tenna mens du suger og sånt da, Espen??

- Jo, jeg vet.....så jeg liker også erfarende jenter, jeg....

- Sa du ikke ulovlige?

- Jo, men jeg liker også erfarende, Waco, jeg liker alt jeg....he..he..

- Espen, faen hva skal jeg gjøre, hu ene driver og maser så jævlig om at jeg skal slikke henne hele tiden, men jeg har faktisk ikke lyst jeg, jeg liker faktisk ikke å slikke fitte...

- Hmm, det er ikke noe galt i det Waco, sa Espen ettertenksomt, det er ikke noe i veien med det....jeg kjenner mange gutter som ikke liker å slikke fitte jeg, så Waco, det er ikke noe unormalt det, det feiler deg ingenting gutt! Så ta det med ro....neida, det er ikke noe uvanlig med å ikke like å slikke fitte. Dette sa Espen i den pedagodiske tonen, slik han pleier, halvt rolig, halvt overbevisende......Slik en som tror han er rådgiver, ville uttalt det....

Husk, våre kjære kg leserinner....at denne samtalen foregikk, mens vi spaserte nedover byen jeg og Espen....det gikk stadig folk forbi, slik at vi måtte dempe oss, og noen ganger måtte vi til og med slutte helt, da vi f eks sto ved et lyskryss, og ventet på grønn mann, men etter at vi kunne gå over veien forsatte samtalen....

- Waco, jeg må spørre om noe, jeg har et problem skjønner du.....et ganske så irriterende, det er en jente som jeg driver med nå, men hun har en venninne, en ganske så plage forresten, du vet, hvordan det er Waco, venninna som er antiseksuell og sur hele tiden skal alltid, hele tiden passe på....faens kvinnfolk....

- Espen, du har vel ikke tenkt over at hun kanskje føler seg litt snytt da, at kanskje du driver og tar fra henne venninna og sånt....

- Javisst, Waco, der sa du det! Selvfølgelig, hun føler seg snytt ja, ja selvsagt, hvorfor tenkte jeg ikke på det....herregud.....jeg får vel pule henne også da.....uff, ja....tar henne med på McDonalds eller noe.....hun betaler....så viser jeg henne litt rundt, og vips, opp i buksa hennes....javisst, jeg er overbevist over at det hun egentlig trenger er en skikkelig knull. En ordentlig omgang....ja, herregud....damer ja, de har vel også sine behov.....her sitter jeg som den egoen så glemmer jeg at det er ikke bare meg det hele tiden dreier seg om.....at damer kanskje også trenger pikk en gang iblant, det er vel bare naturlig det, er det ikke.. Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet, Waco, ja selvsagt....ååh, jeg skal være grei og gi henne noe musa hennes kan arbeide meg.....ja....selvfølgelig, hun trenger jo å knulle litt av og til hun også, sånn som alle andre mennesker her i verden....

- Espen, det var ikke helt det jeg mente....

- Hør, Waco, nå har jeg det....jeg tar henne med hjem til meg en kveld...gir henne en knull......Waco, det er jo ikke noe rart dama er sur hele tiden, uff, at jeg ikke tenkte på det.....hun trengte jo bare en pikk.....så jeg skal hjelpe henne jeg....være snill mot henne....ja det skal jeg....

Og der vi stod...smilte Espen sitt bredeste smil på lenge....i hans øyne så jeg at grunnen til denne smilet var at han var overbevist over at han er jammen snill som skal gi venninna noe å sutte på. Dere vet, det smilet som man blir fylt med, når man har verdens reneste samvittighet, og tenker over hvor uendelig omtenksom og barmhjertelig man er. Han var overbevist over at det han skulle gjøre mot venninna var noe av det aller beste et menneske kan gjøre mot et annen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, dere gutter kan få sagt det!

:lol:

Det er vel ikke alltid like enkelt å være gutt :)

Gleder meg til å høre fortsettelsen! *Ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter vi gutter kan være herlig enkle mange ganger. Egentlig tror jeg mange jenter liker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æhhh...........Jeg er glad jeg ikke er en bekjent av Espen!

Klar over at enkelte gutter/menn er slik, ja (fyttehælvete!). Mannen burde jo vært stappa inn og gjort om igjen, han er en skam for manndommen.

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Definer hva som "kult" er du Waco, ville likt å visst.

Virker som om denne Espen kom til jorden med mindre hodebagasje enn andre kanskje gjør. Men hva vet vel jeg, kjenner ikke mennesket.

Utifra din skriftlige beskrivelse og tolkning av ham virker det ihvertfall slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver utrolig godt, Waco!! Levende beskrevet. Hvis jeg var læreren din og skulle gitt deg karakter, så måtte det jaffal blitt en sterk firer.. :lol: Jeg tror du kan gjøre en karriere som forfatter.

Stå på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Waco.. dette var et friskt pust her på KG ! En flott historie, godt fortalt, om akkurat hvordan dere mannfolk kan være. :) Dere kan være ganske " enkle " og snakke like enkelt, men jeg liker dere allikevel jeg. Jeg liker menns måte å være og snakke på, hmm... kanskje jeg er litt " enkel ", jeg også ? Har du flere sånne på lager ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogget kid-a

Jada, dette var jo strålende! Du ville fått femmer av meg. Og hvis du kuttet ut alle de små, irriterende prikkene innimellom, hadde det vært håp for sekser'n.

Bli forfatter du, lille vennen min... :D

Dere får fortsette å kose dere i spanialand!!! :briller:

Ikke innlogget kid-a :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...