Gå til innhold

Kniper du under samleie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt flink til å gjøre knipeøvelser og klarer fint å knipe i opptil 30 sekunder når jeg trener på det. Men under samleie klarer jeg ikke knipe i det hele tatt? Selv om jeg prøver hardt.. Noen tips?

Anonymous poster hash: 059ab...746

Videoannonse
Annonse
Gjest Regnstorm
Skrevet (endret)

Når du trener knipeøvelser så kan du prøve å spre bena når du kniper eller evt. bruke en dildo i tillegg. Da vil det være tyngere, men etter litt trening burde det iallefall gjøre kniping lettere under samleie.

Endret av Regnstorm
AnonymBruker
Skrevet

Uff orker ikke tanken på å kjøpe dildo bare for dette!! :) men hva med vaginakuler? Virker de?

Gjest Regnstorm
Skrevet

Hovedpoenget er bare at du blir vant til å knipe i ulike sammenhenger, slik som når bena er spredd eller det faktisk er noe å knipe i. Vaginakuler gjør sikkert nytten deg også, på et vis.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kniper under samleie, men det er ikke for å øve, men fordi det øker følelsen for meg. Prøv beveg deg mot han, roter og klem med hoftene, og prøv ulike stillinger, til du kjenner at det "tar".

Anonymous poster hash: 3ca49...e04
AnonymBruker
Skrevet

Kniper ikke hele tiden, men han syns det er så deilig når jeg strammer til rett før han kommer - da blir det mer intenst.

Anonymous poster hash: e270e...179

AnonymBruker
Skrevet

Kniper ikke hele tiden, men han syns det er så deilig når jeg strammer til rett før han kommer - da blir det mer intenst.

Nei det er slitsomt å knipe hele tiden.. Vanskelig å vite om det "tar" når jeg selv ikke kjenner at jeg kniper.

Hvor mye trener dere på knipeøvelser? Daglig?

Kjenner at denne tråden egentlig skulle ha vært på treningsforumet!!

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å føre inn ett par fingre, for så å klemme til. Kjenner du ikke at det blir trangere/at det strammer rundt fingrene?

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det mye før, men har blitt trangere etter jeg byttet kjæreste, og syns nå det gjør vondt å knipe for mye. Det blir for trangt :P de gangene vi har holdt på lenge med godt forspill kan jeg knipe på slutten, og da kommer typen med en gang :nigo:

Anonymous poster hash: 2a931...90f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra dere kniper jenter!:D

Har hatt mye bedre sex med jenter som kniper både fordi de får orgasme selv under samleie og de kan melke en gutt til orgasme, nam nam:P

Anonymous poster hash: 2c7a0...8af

AnonymBruker
Skrevet

Som mann må jeg si at jeg si at akten blir vanvittig mye bedre om kvinnen er aktiv og kniper. Som natt og dag. Og jeg har lagt merke til at kvinner som er flinke til å knipe heller ikke er så veldig opptatt av størrelse.... Så knip ivei!

Anonymous poster hash: df5b4...410
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kniper i forholdet jeg er i nå, han har litt tynnere penis enn forrige partner. Pleide ikke å knipe før. Det kommer an på mannen!

Anonymous poster hash: 1ab6a...2a3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs på stillingen. Kniper nesten aldri når han tar meg bakfra, for da trenger han såpass dypt inn at jeg føler meg både for kort og for trang, da nøyer jeg med å knipe når han kommer. Men når jeg rir, kniper jeg nesten alltid i rytmen... Osv osv. Så det kommer litt an på.

Anonymous poster hash: 3d025...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...