Gå til innhold

Parafilier

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ufrivillig kåt av sjalusi. Når jeg tenker på kjæresten med noen andre og at han er utro gjør det så utrolig vondt, men samtidig blir jeg sinnsykt opphisset og får veldig lyst på han akkurat da. Jeg har siden jeg opplevde å bli utsatt for utroskap av min første kjæreste som 16-åring, funnet ut at dette er noe som tenner meg noe voldsomt. Siden har jeg brukt fantasien om utroskap eller det å dele kjæresten med andre som fantasi med samtlige kjærester jeg har hatt siden. Det er denne fantasien jeg "alltid" har brukt for å få orgasme og jeg tror ikke jeg ville fått til å fantasere om noe annet når jeg blir slikket, fingret etc av en kjæreste.

Å oppleve utroskap er likevel noe av det verste jeg kan tenke meg, og om jeg fant ut at kjæresten hadde hatt sex med noen andre bak min rygg, hadde jeg avsluttet forholdet tvert. Men trekant har vært i tankene mine og halvveis prøvd ut med ei anna jente som var mer interessert i meg enn han, og derfor ingen sjalusi fra min side. Fantaserer fortsatt om å få gjennomført en slik opplevelse til tross for at det kan få uheldige ettervirkninger..

Andre som også er "zelofile" her inne eller har andre merkelige preferanser?

Anonymous poster hash: 6ccc4...747
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zelofil var et begrep jeg ikke kjente til, men jeg vil nok si at at jeg delvis faller inn under en slik preferanse ja........

Dog har jeg høyere smerteterskel og toleranse for utroskap enn deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...