Gå til innhold

NY OPPKJØRING I DAG!


snoker

Anbefalte innlegg

Da var dagen for min 2. oppkjøring endelig her.

Første gang strøk jeg fordi jeg var stresset og nervøs og kom opp i en situasjon jeg ikke klarte å løse så fort jeg burde.

Denne gangen er jeg mer forberedt, jeg har kjørt i en mnd til, jeg er tryggere på veien, på meg selv og vet at jeg kan å kjøre bil.

Jeg er litt tøffere i trafikken og leser trafikken bedre enn jeg gjorde sist.

Jeg håper så utrolig sterkt at jeg vil bestå..

Det eneste jeg kan se at kan få meg til å stryke er hvis det kommer situasjoner som kommer brått på der andre trafikanter ikke samarbeider godt nok.

Stresset vil nok komme veldig sterkt og det kan godt hemme meg det også..

Sikkerhetskontrollen sliter jeg med, jeg har lest og lest men når jeg setter meg i bilen med sensor forsvinner all kunnskap rett ut, jeg klarte ikke spm sist og skulle ønske man fikk spm på slutten av oppkjøringen egentlig :)

Håper også sensor er en som prater denne gangen, slik at samtalen flyter lett, det får meg til å slappe av..

Usikker på om jeg skal ta med kjøre lærer eller ikke? Hadde ikke det sist..

Lykke til. Håper det gikk/går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dialekt, smarting.

Er ikke lov å skrive på dialekt her.

Anonymous poster hash: 16cd4...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lov å skrive på dialekt her.

Anonymous poster hash: 16cd4...a68

Så dumt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Christina146

Sikkerhetskontrollen sliter jeg med, jeg har lest og lest men når jeg setter meg i bilen med sensor forsvinner all kunnskap rett ut, jeg klarte ikke spm sist og skulle ønske man fikk spm på slutten av oppkjøringen egentlig :)

Jeg klarte ikke sikkerhetspm., men jeg bestod. :)

Vil råde deg til å spørre kjørelærer om dere kan ta en kjøretime før prøven, få roet nervene og bli vant til bilen.

Jeg fikk også høre på musikk under oppkjøring, bare til å spørre sensor; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lappen :)

De "idiotene" vi har ligget bak i sommer har vært MENN. Og så lurer jeg på hva fartsgrensen er på Vestlandet? Ikke i tettbygget strøk, eller der det er skiltet fart. Lå bak så mange biler som ikke var over 70 km i timen, og overhode ville slippe forbi biler bak. :(

Jeg ble kjeftet huden full da jeg ikke overholdt vikeplikten. Klarte å stoppe, men kom litt borti med framskjermen. Mannen til en venninne stoppet og lurte på om jeg trengte hjelp. Nei takk, sa jeg. Fortsatt fikk jeg kjeft. Etter over fem minutter utskjelling tok jeg ordet og lurte på om sjåføren kunne vise meg hva som var høyre. Da går det opp for HAN at det er han som ikke har overholdt vikeplikten. :)



Anonymous poster hash: 62697...b20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...