AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Når jeg var fjortis pleide jeg å bruke tannbørsten til og oanere med. Jeg byttet selvfølgelig ut tannbørsten (brukte ikke samme som jeg pusset tenner med). Har tenkt litt på det i ettertid og jeg skammer meg veldig. Er ikke dette veldig ekkelt? Anonymous poster hash: 9806d...e5d
Pixxie Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Har ikke brukt det selv, men syns ikke det er noe å skamme seg over i det hele tatt, folk har vel brukt verre ting! 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Du skjemmes - jeg ble egentlig mer inspirert Anonymous poster hash: 8f47f...b01 2
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Når jeg var fjortis pleide jeg å bruke tannbørsten til og oanere med. Jeg byttet selvfølgelig ut tannbørsten (brukte ikke samme som jeg pusset tenner med). Har tenkt litt på det i ettertid og jeg skammer meg veldig. Er ikke dette veldig ekkelt? Anonymous poster hash: 9806d...e5d Det heter onani, onanere. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Hehe jeg gjorde det samme som deg Synes det er litt morsomt å tenkte på bare. Nå bruker jeg en vibrator, mye enklere, praktisk og lager mye mindre lyd! Anonymous poster hash: e2d19...dd9 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Vel, godt å høre at jeg ikke er alene. Var min død, kunne jeg ty til å låne andre sin også, der er vel skammen størst. Men den fikk jo ingen skader. Æsj, ja. Glad jeg har andre ting nå Anonymous poster hash: 9806d...e5d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Det er jo det som er spennende, så lenge man ikke skader noen Greit å ha egne private ting ja! Anonymous poster hash: e2d19...dd9
Subtessa Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Gjort det samme jeg. :-) Er nok ikke uvanlig, og ikke noe å skamme seg over.
Silhouettes Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Har ikke brukt tannbørste akkurat, men brukte en sånn massasjestav av et slag med vibrering da jeg var litt yngre. Bare glad jeg har en vibrator nå, hehe. Du har vel værtfall ingenting å være flau over, mange som deg har eksperimentert med onani og sex når de var yngre, og funnet fram til noe de synes er godt, om du likte tannbørsten så hvorfor ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå