Gjest HarryDotter Skrevet 14. juni 2014 #41 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Heldigvis Jepp, jeg får også orgasme av det såkalte a-punktet. Gjennomsnittet funker til det også, men en litt større vil jo treffe det punktet mye lettere. Dessuten er det mye deiligere orgasmer fra det punktet! Visste ikke jeg kunne squirte, og det er ikke sjans i havet at det går med fingre f eks.. Eller mindre peniser. I alle fall sånn jeg fungerer tydeligvis! Ahem frøken! ...litt tips til deg her serveres på sølvfat ...det holder med "bare" et par fingre (OBS! Link til bilde med seksuelle antydninger) puatraining.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2012/09/overdrive-technique.gif Endret 14. juni 2014 av HarryDotter 1
Gjest HarryDotter Skrevet 14. juni 2014 #42 Skrevet 14. juni 2014 Vi er forundelig ulikt like hele gjengen. A-punkts orgasmen er krevende for en mann. Den krever ham...hans fulle konsentrasjon og eget måtehold. Om jeg skal være frekk så vil jeg anbefale å spare den til etter at begge har kommet et par-tre ganger. Det punktet sitter visst midt mellom G-punktet og livmorhalsentappen stemmer ikke det? Har lest litt om det og syntes det er ganske forbløffende....Ble visst også først oppdaget i 1996 ettersom jeg forstod. Dere damer har så mye spennede ved kroppene deres at jeg blir rent misunnelig :fnise: ...Vi har bare fått utdelt den kjipe pølsa vår
Sjokoladenøtt Skrevet 14. juni 2014 #43 Skrevet 14. juni 2014 Ahem frøken! ...litt tips til deg her serveres på sølvfat ...det holder med "bare" et par fingre (OBS! Link til bilde med seksuelle antydninger) puatraining.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2012/09/overdrive-technique.gif Det er g-punktet man stimulerer da.. Jeg kan få orgasme av det også, men squirter ikke da.. (Trodde det var det eneste man squirta av, men tydeligvis ikke) Eneste gangene jeg squirter er når det er en litt stor penis involvert Jeg kan visst få tre forskjellige orgasmer, og de er alle innmari forskjellige! Glad jeg har det sånn i alle fall :D Men må si at den beste er vel denne a-punktsorgasmen, sikkert derfor jeg vil ha en penis med litt størrelse på så det blir lengre beveglser og ikke en liten kjapp en
Sjokoladenøtt Skrevet 14. juni 2014 #44 Skrevet 14. juni 2014 Det punktet sitter visst midt mellom G-punktet og livmorhalsentappen stemmer ikke det? Har lest litt om det og syntes det er ganske forbløffende....Ble visst også først oppdaget i 1996 ettersom jeg forstod. Dere damer har så mye spennede ved kroppene deres at jeg blir rent misunnelig :fnise: ...Vi har bare fått utdelt den kjipe pølsa vår Kjipe?! Mest fantastiske jeg vet om jo Men ja, mye spesielt ved kvinnekroppen gitt. Ble ganske forundra når jeg ble kjent med min 1
Gjest Eurodice Skrevet 14. juni 2014 #45 Skrevet 14. juni 2014 I alle dager!!!! Jeg tror ikke mine egne øyne!!! Tenke seg til og kunne lese noe slikt på KG, og på en tilsynelatende helt ordinær fredag! En penis, i størrelse liten, brukbar??? "When hell freezes over, and pigs can fly" Ble du glad nå?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #46 Skrevet 14. juni 2014 Jeg sier de fleste Har ikke hørt en eneste si det du sier enda faktisk Men det er bra du vet hva du liker, alle er forskjellige uansett. Blir akkurat som at noen liker analsex og andre ikke. Herregud hvis du leser bakover i denne tråden, så er det jo kin du som har ropet høyt om stor penis. De fleste har jo sagt i denne tråden at litt mindre gir lettere orgasme. Ja folk liker forskjellig, så man kan ikke si at "de fleste" liker ditt og datt. Man kan kun snakke for seg selv.Anonymous poster hash: 3d833...1a8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #47 Skrevet 14. juni 2014 Nei, har aldri fått vaginal orgasme alene. Men i noen stillinger stimuleres automatisk ofte klitoris litt samtidig... Anonymous poster hash: a1877...e0b
Gjest Lille-pus Skrevet 14. juni 2014 #48 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Det punktet sitter visst midt mellom G-punktet og livmorhalsentappen stemmer ikke det? Har lest litt om det og syntes det er ganske forbløffende....Ble visst også først oppdaget i 1996 ettersom jeg forstod. Dere damer har så mye spennede ved kroppene deres at jeg blir rent misunnelig :fnise: ...Vi har bare fått utdelt den kjipe pølsa vår Med indivduell 'tilpassning' mht. presis posisjonering da. 'Bare'? De av dere som har blitt kjent med prostatakjertelen deres bør absolutt ført den opp på listen sammen med det du kaller 'den kjipe pølsa'. Og ikke glem at nervebanene mellom brystvorter og underliv er velfungerende hos dere menn også. Der det er vilje er det vei Endret 14. juni 2014 av Lille-pus
AnonymBruker 42 Skrevet 14. juni 2014 #49 Skrevet 14. juni 2014 Ble du glad nå? Mehhh, om lesingen framprovoserte noen følelser så må det jo i så fall ha vært en blanding av overaskelse og sympati.... Det kan jo ikke være så greit for dem som stiller i "special needs klassen" og som av forskjellige årsaker er avhengig av å finne seg peniser i heller sjeldne format for å ha bra sex
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 14. juni 2014 #50 Skrevet 14. juni 2014 Mehhh, om lesingen framprovoserte noen følelser så må det jo i så fall ha vært en blanding av overaskelse og sympati.... Det kan jo ikke være så greit for dem som stiller i "special needs klassen" og som av forskjellige årsaker er avhengig av å finne seg peniser i heller sjeldne format for å ha bra sex Jeg sier som Lille-Pus. Der det er vilje er det vei. Så, vil du tilfredsstille dama eller vil du ikke?
AnonymBruker 42 Skrevet 14. juni 2014 #51 Skrevet 14. juni 2014 Jeg sier som Lille-Pus. Der det er vilje er det vei. Så, vil du tilfredsstille dama eller vil du ikke? Hææææ? 1
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 14. juni 2014 #52 Skrevet 14. juni 2014 Hææææ? Beklager, mulig jeg bare er overtrøtt og så det komiske i kvinner som alltid klager på menn som ikke gjør godt nok arbeid i senga når de selv burde stå for vel så mye av arbeidet.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #53 Skrevet 14. juni 2014 Beklager, mulig jeg bare er overtrøtt og så det komiske i kvinner som alltid klager på menn som ikke gjør godt nok arbeid i senga når de selv burde stå for vel så mye av arbeidet. Bra noen har skjønt det:D Sexen blir jo mye bedre hvis begge gjør en innsats for at man skal nyte sexen best mulig..Anonymous poster hash: 3d833...1a8
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juni 2014 #54 Skrevet 15. juni 2014 Kjipe?! Mest fantastiske jeg vet om jo Men ja, mye spesielt ved kvinnekroppen gitt. Ble ganske forundra når jeg ble kjent med min Men dere har jo fuckings meg en haug med forskjellige typer orgasme tilogmed jo?! Hehe...da MÅ det jo være skikkelig herlig å være dame? Vi menn kan...hold deg fast nå: RUNKE! oi så spennede! Og om vi er skikkelig råheldige og litt ekstra kinky, så finner vi en dame som er villig til å putte en finger i rumpa vår for å finne en viss kjertel Nei...akkurat sånn sett er dere damer veldig heldige.
Gjest Eurodice Skrevet 15. juni 2014 #55 Skrevet 15. juni 2014 Bra noen har skjønt det:D Sexen blir jo mye bedre hvis begge gjør en innsats for at man skal nyte sexen best mulig.. Anonymous poster hash: 3d833...1a8 Er ikke det vanlig at man gjør, da?
Gjest Heartbeat Skrevet 15. juni 2014 #56 Skrevet 15. juni 2014 Men kjære deg, Jeg liker IKKE store peniser. En på 10 cm er helt perfekt. Er det så vanskelig å forstå at ikke alle er Sizequeens? Du sier at alle nok liker at det er litt størrelse. Snakk for deg selv kan du gjøre ja. Beste sexen var med en som hadde 11-12 cm for min del, så vi er som sagt forskjellige. Anonymous poster hash: 3d833...1a8 Kunne ikke sagt det bedre selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå