AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har aldri fått orgasme sammen med en partner og klarer bare å oppnå orgasme på egenhånd med hjelpemidler med kraftig vibrasjon. Noen ganger klarer jeg det ved hjelp av bare fingrene, men da må jeg bruke veldig god tid og være veldig tent og avslappet. Det siste punktet får jeg heller ikke alltid så bra til sammen med en partner, selv etter å ha vært sammen med vedkomne over lang tid, rett og slett fordi jeg vet at det tar lang tid... Dette syns jeg er veldig dumt og jeg skulle virkelig ønske jeg klarte å få orgasme lettere ved berøring/slikking etc. Så jeg lurer på om noen har noen tips? Enten til hva jeg kan gjøre eller hvordan jeg kan "øve" meg på å få dette til? På forhånd tusen takk for hjelp! Anonymous poster hash: 4e109...b9f
Gjest Carousel Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Practice makes perfect! Jeg opplever større tenning og flere orgasmer når jeg har sex jevnlig. Siden jeg får mer lyst på sex, tenner jeg mer, og det blir lettere å gi seg hen og oppnå den store O! 1
Gjest Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Det første du bør gjøre er å legge bort de vibrerende leketøyene. Visste du at man kan bli "avhengig" av dem - og at de også ved mye bruk nedsetter følelsen i klitoris? At harde/kraftige vibrasjoner "bedøver/ødelegger" nervefibrene i klitoris? Ikke for alltid, men for en periode. Ting tyder på at det kan være det som har skjedd. Du bør lære deg å få orgasme kun ved å bruke fingrene - det kan jo ta litt tid å få det til , men vil påstå et det er i så fall en deilig tid i prøveperioden Det neste er vel å tøre å snakke med den du er sammen med, om at du bruker litt tid på å komme, og at det kanskje ikke alltid ender i orgasme selv om du/dere er tålmodige. Det letter litt på presset hos deg, hvilket burde resultere i at du slapper av litt mer. Og plutselig skjer det
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Legg bort leketøyene, og slutt å tenk på at det tar lang tid. Anonymous poster hash: 094a7...ae9 2
Subtessa Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Har det på akkurat samme måte som ts. Utrolig frustrerende. Må være veldig god gli, og bli stimulert på akkurat riktig måte. Da kan jeg kanskje få orgasme etter 30 min eller mer... :-/ Stakkars mann!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Har det på akkurat samme måte som ts. Utrolig frustrerende. Må være veldig god gli, og bli stimulert på akkurat riktig måte. Da kan jeg kanskje få orgasme etter 30 min eller mer... :-/ Stakkars mann! Ts her. Ja, det er utrolig kjipt, Føler det ødelegger litt av lidenskapen når man har sex... Dere andre, ja jeg ser at jeg nok burde legge bort "hjelpemidlene", men det er veldig frustrerende når jeg ikke får orgasme uten Men takk for tips Anonymous poster hash: 4e109...b9f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Får kjøre på med fingrene på klitten leketøyet i forran å han i toeren da:P Det burde vel gjøre susen om du er åpen for slikt ! Ellers burde du slutte å tenke på at du MÅ komme snart. Dama mi stressa meg med det da jeg brukte JÆVLIG lang tid før, da forsvant ereksjonen HELT på under 5 sekunder. Lysten ble borte også den gangen. Men mitt mål var nådd. Hun var blitt tilfredstilt. Repeatedly ! Anonymous poster hash: ff5f8...090
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Legg bort leketøyet, lær (dere begge) å ikke ha orgasme som mål for sex. fokuser på nytelse, glem orgasme. På ett eller annet tidspunkt så går det seg til.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Har selv ALDRI fått orgasme av en partner. Får det fint til selv med fingrene, men det bare går ikke med noen andre. Kommer ikke close engang. Aner ikke hva som er greia, enten er jeg veldig rar eller så er bare alle sammen helt håpløse i senga... Det er veldig trist, føler at jeg har misset ut på en ekstremt stor del av sex Anonymous poster hash: a8c88...e68 1
Mrs Smith Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Første stikkordet er at du må slappe av! Å stresse med at man må få orgasme kan gjøre at det låser seg helt. Fokuser på nytelsen og gjør selv/ få han til å gjøre ting du synes er deilig. Husk at det er lov å lukke øynene og slappe helt av og kanskje fantasere litt under sex også. Slipp deg løs.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Første stikkordet er at du må slappe av! Å stresse med at man må få orgasme kan gjøre at det låser seg helt. Fokuser på nytelsen og gjør selv/ få han til å gjøre ting du synes er deilig. Husk at det er lov å lukke øynene og slappe helt av og kanskje fantasere litt under sex også. Slipp deg løs. Og hvis man får til dette, men det fortsatt ikke hjelper..? Anonymous poster hash: a8c88...e68
muppetshow Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Og hvis man får til dette, men det fortsatt ikke hjelper..? Anonymous poster hash: a8c88...e68 tenner du på menn da?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 tenner du på menn da? Det er ikke relevant. Hvis jeg har hatt sex med en kvinne og det fortsatt ikke gjør noe for meg er det jo ikke der problemet ligger.. Anonymous poster hash: a8c88...e68
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Det er ikke relevant. Hvis jeg har hatt sex med en kvinne og det fortsatt ikke gjør noe for meg er det jo ikke der problemet ligger..Anonymous poster hash: a8c88...e68 Forteller/viser du de du ligger med hvordan du liker det da? Anonymous poster hash: 094a7...ae9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Forteller/viser du de du ligger med hvordan du liker det da?Anonymous poster hash: 094a7...ae9 nei, for jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. det er liksom ikke noen spesifikk måte, men det bare går ikke med noen andre. tidligere partnere har prøvd på maaange forskjellige måter. Anonymous poster hash: a8c88...e68
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 nei, for jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. det er liksom ikke noen spesifikk måte, men det bare går ikke med noen andre. tidligere partnere har prøvd på maaange forskjellige måter.Anonymous poster hash: a8c88...e68 Nei daså. Da ligger problemet hos deg. Anonymous poster hash: 094a7...ae9
Mrs Smith Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Og hvis man får til dette, men det fortsatt ikke hjelper..? Anonymous poster hash: a8c88...e68 da har du ikke slappet av nok, tror jeg, eller du er rett og slett ikke helt i den riktigemodusen. Mulig du må gå litt inn i deg selv når du skal få orgasme, dette er noe du må finne ut av og prøve deg frem med, var derfor jeg nevnte det med å lukke øynene og fantasere litt( enten om andre eller se for deg ting du synes er deilig at du og partner gjør.) Vi jenter ser jo ikke så godt det som foregår "der nede" under sex og kanskje noen av oss egentlig er litt visuelle og trenger å forsterke opplevelsen litt? Kan det hjelpe med et par glass vin f.eks så du får roet helt ned?
Mrs Smith Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 da har du ikke slappet av nok, tror jeg, eller du er rett og slett ikke helt i den riktigemodusen. Mulig du må gå litt inn i deg selv når du skal få orgasme, dette er noe du må finne ut av og prøve deg frem med, var derfor jeg nevnte det med å lukke øynene og fantasere litt( enten om andre eller se for deg ting du synes er deilig at du og partner gjør.) Vi jenter ser jo ikke så godt det som foregår "der nede" under sex og kanskje noen av oss egentlig er litt visuelle og trenger å forsterke opplevelsen litt? Kan det hjelpe med et par glass vin f.eks så du får roet helt ned?du kan sende meg en pm hvis du vil, har ikke så lyst til å gå i detaljer her.
Worcy Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Du kan få litt fart fra meg, jeg kan få orgamse i løpet av noen minutter med tørrpuling... pågrunn av "klem" eller gnikking på kliotris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå