AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Tips til noe jeg kan spise? Hadde vært greit og ikke være så svimmel hele tiden. Legen sier jeg må la være å reise meg opp fort. Lettere sagt enn gjort med små barn Anonymous poster hash: f23fd...256
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Prøv å drikk mye væske, vann er det beste. For å øke volumet på blodet og øke blodtrykket. Anonymous poster hash: 454f3...9c5
Gjest Lite nytt Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Drikk masse væske, start med trening. Ellers egentlig lite en kan gjøre med det. Dersom du røyker eller snuser, kutt ut dette. Ett annet dårlig tips er å øke saltinntaket da dette binder vann. Men på ett generelt grunnlag for vi i oss for mye salt allerede, så anbefales ikke Sliter selv med lavt blodtrykk og trening opplever jeg som beste medisin
fr1da Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har veldig lavt blodtrykk selv og har slitt mye med å svimle helt når jeg reiser meg brått, selv om jeg har prøvd å reise meg forsiktig også. For min del har jeg ikke merket noe til svimmelheten etter at jeg begynte å trene, slik at kroppen får en bedre blodgjennomstrømning! Det er gjerne når man har sittet i ro lenge at det svimler når man reiser seg, men jeg ville anbefale økt aktivitetsnivå fremfor å spise kolestrolrik mat
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Hvor lavt er blodtrykket deres, dere som skriver trening hjelper eller sliter med svimmelhet? Anonymous poster hash: ae4e5...d4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå