Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, hvordan er det best å oppbevare klær synes du?

Hyller, skuffer, trådkurver?

Mest mulig hengende?

Henge opp bukser eller ha de liggende?

Tips?

Skal organisere klesskapet, og vet ikke hva som er best.

Anonymous poster hash: f5e44...8f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger opp kjoler og buksedresser, alt annet ligger i skuffer. Synes det fungerer kjempefint - helt til det ikke er plass mer...

Skrevet

Jeg foretrekker å henge så mye som mulig, ellers går det i hyller. Skuffer er bare for "private" plagg syns jeg ;)

Skrevet

Walk-in-garderobe på et eget lite rom innenfor soverommet med en variasjon av hyller og hengeplass. Egne hyller til sko, hyller med kurver til undertøy, sokker og lignende, vanlige hyller til skjorter og bukser, og god plass til å henge jakker, kjoler, etc.

Skrevet

Jeg lurer også litt på dette, faktisk. Skal kjøpe ny innredning til skyvedørsgarderoben min.

Har dere noe spesielt system som dere syntes fungerer bra? Tips til noe som ikke fungerer bra? :)

Skrevet

Jepp, hvordan er det best å oppbevare klær synes du?

Hyller, skuffer, trådkurver?

Mest mulig hengende?

Henge opp bukser eller ha de liggende?

Tips?

Skal organisere klesskapet, og vet ikke hva som er best.

Anonymous poster hash: f5e44...8f2

Kommer jo an på klærne, det.

Strikkede plagg skal ligge, ikke henge.

Plagg av bomull og lin kan henge for å unngå at stoffet må strykes, men det kan også brettes pent.

Ullplagg bør ligge. I tillegg bør du legge ved en pose tørket lavendel for å hindre møll (jepp, møllen er tilbake!)

Plagg som ikke brukes ofte (bunad o.l.) bør henges innpakket i stoff (f eks gammelt dynetrekk) eller spesialpose.

Skrevet

jeg skulle gjerne ha hengt opp mest mulig, men det har jeg dessverre ikke plass til. henger opp blazere/jakker og pyntede plagg som kjoler, skjørt, bluser, topper osv. + klær som skrukker seg lett. truser, bher, bikinier og sokker har jeg i skuffer. alt annet har jeg pent brettet i hyller. har et klesskap og et klesstativ. flytter snart og da får jeg en større skyvedørsgarderobe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...