Gå til innhold

angst, lav puls?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er urolig, tung pustet, og angst for at det er noe galt. Men lav / normal puls?? Er det vanlig ved angst? Jeg pleier alltid å ha høy da..

Anonymous poster hash: 2f9e7...5bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å ha høy puls. Men slapp av. Det går bra. Jeg sliter litt med det selv i hverdagen. Prøv å få tankene over på noe annet. Jeg skal ut å reise på ferie i 14 dager og må si jeg er urolig ifh til det... Pleier alltid å glede meg, nå kjenner jeg bare at jeg gruer meg..

AnonymBruker
Skrevet

Nå måtte jeg nesten le, fordi jeg har alltid høy hvile puls, hjertebank og tungpust (har GAD), og da legen målte lav hvilepuls i dag har jeg bekymret meg for hvorfor den har sunket istedet for å tenke at det er et sunnhetstegn. Vi er to om det bare i denne tråden så tror ikke det er noe unormalt da, men sikkert noen som vet bedre enn meg :) når jeg tenker meg om har jeg vært i mer aktivitet i det siste som skal senke pulsen på sikt, noe du har gjort annerledes? Mer mosjon? Brukt mindre nikotin?

Anonymous poster hash: 3febc...d24

AnonymBruker
Skrevet

Nå måtte jeg nesten le, fordi jeg har alltid høy hvile puls, hjertebank og tungpust (har GAD), og da legen målte lav hvilepuls i dag har jeg bekymret meg for hvorfor den har sunket istedet for å tenke at det er et sunnhetstegn. Vi er to om det bare i denne tråden så tror ikke det er noe unormalt da, men sikkert noen som vet bedre enn meg :) når jeg tenker meg om har jeg vært i mer aktivitet i det siste som skal senke pulsen på sikt, noe du har gjort annerledes? Mer mosjon? Brukt mindre nikotin?

Anonymous poster hash: 3febc...d24

hehe, så rart!:) Jeg har kun trent styrke. Ikke noe kondisjon..

AnonymBruker
Skrevet

hehe, så rart! :) Jeg har kun trent styrke. Ikke noe kondisjon..

og jeg verken røyker eller snuser

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å ha høy puls. Men slapp av. Det går bra. Jeg sliter litt med det selv i hverdagen. Prøv å få tankene over på noe annet. Jeg skal ut å reise på ferie i 14 dager og må si jeg er urolig ifh til det... Pleier alltid å glede meg, nå kjenner jeg bare at jeg gruer meg..

Ja, men jeg har LAV:p

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er urolig, tung pustet, og angst for at det er noe galt. Men lav / normal puls?? Er det vanlig ved angst? Jeg pleier alltid å ha høy da.. Anonymous poster hash: 2f9e7...5bd

Man kan reagere ulikt. Man kan enten reagere med "freeze" eller "fight/flight". Det første gir lav puls, det siste høy pyls. Noen reagerer med høy puls, noen blir tørre i munnen, andre får stressmage osv. Noen har alle symptomene, noen er kanskje plaget med ett eller noen få (men kanskje i sterk grad). Folkhgar ulik følsomhet i ulike organsystemer.

Anonymous poster hash: 7bd88...de8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...