AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er urolig, tung pustet, og angst for at det er noe galt. Men lav / normal puls?? Er det vanlig ved angst? Jeg pleier alltid å ha høy da.. Anonymous poster hash: 2f9e7...5bd
IKL Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Det er vanlig å ha høy puls. Men slapp av. Det går bra. Jeg sliter litt med det selv i hverdagen. Prøv å få tankene over på noe annet. Jeg skal ut å reise på ferie i 14 dager og må si jeg er urolig ifh til det... Pleier alltid å glede meg, nå kjenner jeg bare at jeg gruer meg..
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Nå måtte jeg nesten le, fordi jeg har alltid høy hvile puls, hjertebank og tungpust (har GAD), og da legen målte lav hvilepuls i dag har jeg bekymret meg for hvorfor den har sunket istedet for å tenke at det er et sunnhetstegn. Vi er to om det bare i denne tråden så tror ikke det er noe unormalt da, men sikkert noen som vet bedre enn meg når jeg tenker meg om har jeg vært i mer aktivitet i det siste som skal senke pulsen på sikt, noe du har gjort annerledes? Mer mosjon? Brukt mindre nikotin? Anonymous poster hash: 3febc...d24
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Nå måtte jeg nesten le, fordi jeg har alltid høy hvile puls, hjertebank og tungpust (har GAD), og da legen målte lav hvilepuls i dag har jeg bekymret meg for hvorfor den har sunket istedet for å tenke at det er et sunnhetstegn. Vi er to om det bare i denne tråden så tror ikke det er noe unormalt da, men sikkert noen som vet bedre enn meg når jeg tenker meg om har jeg vært i mer aktivitet i det siste som skal senke pulsen på sikt, noe du har gjort annerledes? Mer mosjon? Brukt mindre nikotin?Anonymous poster hash: 3febc...d24 hehe, så rart! Jeg har kun trent styrke. Ikke noe kondisjon.. Anonymous poster hash: 2f9e7...5bd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 hehe, så rart! Jeg har kun trent styrke. Ikke noe kondisjon.. Anonymous poster hash: 2f9e7...5bd og jeg verken røyker eller snuser Anonymous poster hash: 2f9e7...5bd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Det er vanlig å ha høy puls. Men slapp av. Det går bra. Jeg sliter litt med det selv i hverdagen. Prøv å få tankene over på noe annet. Jeg skal ut å reise på ferie i 14 dager og må si jeg er urolig ifh til det... Pleier alltid å glede meg, nå kjenner jeg bare at jeg gruer meg.. Ja, men jeg har LAV:p Anonymous poster hash: 2f9e7...5bd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er urolig, tung pustet, og angst for at det er noe galt. Men lav / normal puls?? Er det vanlig ved angst? Jeg pleier alltid å ha høy da.. Anonymous poster hash: 2f9e7...5bd Man kan reagere ulikt. Man kan enten reagere med "freeze" eller "fight/flight". Det første gir lav puls, det siste høy pyls. Noen reagerer med høy puls, noen blir tørre i munnen, andre får stressmage osv. Noen har alle symptomene, noen er kanskje plaget med ett eller noen få (men kanskje i sterk grad). Folkhgar ulik følsomhet i ulike organsystemer.Anonymous poster hash: 7bd88...de8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå