AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Hvorfor er dere egentlig så opptatte av om jenta er trang eller vid, eller om gutten har stor eller liten? Sannheten er jo at 95% av alle gutter ligger mellom 12- 18 cm og på jenter vil jeg påstå at de fleste er "normalt" vide bortsett fra noen veldig få. Har vært med ei som var en av de få, men det var da ikke noe problem i det hele tatt. Så lenge man får orgasme enten med klitorisstimulering og at gutten får orgasme så er jo alt bra. Når jeg møter ei jente tenner jeg på henne og ikke på om musa er stram eller ikke. De som sier noe annet Bør ta en titt på seg selv å se om de er så perfekte:-)Anonymous poster hash: 80204...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Ja hva skal man si? jeg har vært med en del jenter, og har under det som er normalen(12-18) cm, men har aldri opplevd noe problem med jenter, heller ikke at noen har vært "for" vide. Kjenner jo litt forskjell men alle er jo forskjellige og unike. Så lenge man tar vare på partneren sin, bra humor, snill, bra kjemi og tar vare på kropp og sjel, så er det jo det som betyr noe.☺☺:-)Anonymous poster hash: 80204...2f5 1
Gjest Regnstorm Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Er nok ikke spesielt opptatt av det, og har enda til gode å hilse på en penis som er for liten eller for stor. Regner med de fleste har vært innenfor normalen, et par av dem over. Enten har jeg vært heldig, eller så er det ikke like utbredt med verken minikuk eller monsterpeniser som man kan få inntrykk av på forumet.
Gjest Malanthor Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Selfølgelig er det ikke det viktigste, litt avhengig av hvor viktig sex er for en, og hvor på skalaen hver av partene befinner seg. Hvis en har den største fitta og den andre den minste pikken kan det vel være litt uheldig.
bukken83 Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Hehe nei tror faktigst de fleste sjeldent har opplevd noe problem med verken fitta eller penis til gutten. Dette er nok mye medieskapt og litt overdrevet:) Ja kan jo bli et problem hvis både gutten har liten og jenta er litt videre enn normalt, men det er nok sjeldent.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Enig i mye som blir skrevet.. Tror mange elsker å skryte litt på nettet over hvor stor penis man har, noe som sikkert i 80% av tilfellene er løgn.. Er nok mange som liker å provosere litt. Rart at de ca 2,5 % med gutter som har over 18 cm sitter på et forum. Mange måler de jo feil med å presse linjalen langt inni magen, da snakker vi fort 5 cm mere osv. Så tror jenter burde ta det gutter sier ang størrelsen med en klype salt + at gutter alltid legger på litt ekstra siden jenter ikke ser forskjell på 15 og 18 cm osv.Anonymous poster hash: 80204...2f5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Når man har negative opplevelser i forhold til dette med størrelse, blir man selvsagt opptatt av det. Jeg har innenfor normalen, men er allikevel blitt kalt for liten, latterliggjort, og dumpet. Det gjør noe med en. Og slik penis blir omtalt i media, vitser, forum og blant venninner, så er det klart det blir mange usikre menn der ute. Jeg har forresten lagt godt merke til forskjell på kvinner. Både tranghet og muskelbruk. Men bare en gang har det ført til et problem for min del. Flere ganger har det blitt et problem for kvinner. Mye av dette med penisstørrelse ligger i hodet. Både for menn og kvinner. Anonymous poster hash: 42e1a...715
bukken83 Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Er nok ikke spesielt opptatt av det, og har enda til gode å hilse på en penis som er for liten eller for stor. Regner med de fleste har vært innenfor normalen, et par av dem over. Enten har jeg vært heldig, eller så er det ikke like utbredt med verken minikuk eller monsterpeniser som man kan få inntrykk av på forumet. Ja kunne ikke vært mere enig.. Samme de som sier at det blir som å kaste en pølse i en tunnel osv:P
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Når man har negative opplevelser i forhold til dette med størrelse, blir man selvsagt opptatt av det. Jeg har innenfor normalen, men er allikevel blitt kalt for liten, latterliggjort, og dumpet. Det gjør noe med en. Og slik penis blir omtalt i media, vitser, forum og blant venninner, så er det klart det blir mange usikre menn der ute. Jeg har forresten lagt godt merke til forskjell på kvinner. Både tranghet og muskelbruk. Men bare en gang har det ført til et problem for min del. Flere ganger har det blitt et problem for kvinner. Mye av dette med penisstørrelse ligger i hodet. Både for menn og kvinner.Anonymous poster hash: 42e1a...715 Er det virkelig noen som har sagt at din er for liten hvis den er normal størrelse? Tippet de enten var bitterfor noe som har skjedd eller at de er litt vel romslig der nede. Er jo noen som har kan sluke en mann hel der nede. Men jobb med selvtilitt en din mann.. Du har mere enn stor nok:)Anonymous poster hash: 80204...2f5
Guybrush Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Hvorfor er dere egentlig så opptatte av om jenta er trang eller vid, eller om gutten har stor eller liten? Sannheten er jo at 95% av alle gutter ligger mellom 12- 18 cm og på jenter vil jeg påstå at de fleste er "normalt" vide bortsett fra noen veldig få. Har vært med ei som var en av de få, men det var da ikke noe problem i det hele tatt. Så lenge man får orgasme enten med klitorisstimulering og at gutten får orgasme så er jo alt bra. Når jeg møter ei jente tenner jeg på henne og ikke på om musa er stram eller ikke. De som sier noe annet Bør ta en titt på seg selv å se om de er så perfekte:-)Anonymous poster hash: 80204...2f5 Du går i den klassiske fella og vurderer alle andre utifra dine egne preferanser. Alle er forskjellige, derfor fungerer det svært dårlig.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 Du går i den klassiske fella og vurderer alle andre utifra dine egne preferanser. Alle er forskjellige, derfor fungerer det svært dårlig. Ja men det jeg sier at det er så få som har så liten penis eller vid fitte at det ikke skulle være noe problem. De aller fleste ligger innenfor normalen, så derfor er ofte ikke dette noen problemstilling, eller er du en av de 2% som tilfeldigvis er over 18 cm?Anonymous poster hash: 80204...2f5
Gjest Linn Cathrin Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 Det viktigste er jo hvordan man bruker utstyret og ikke størrelsen, men størrelse har jo LITT å si likevel. I alle fall ut ifra mine erfaringer, da.
Guybrush Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Ja men det jeg sier at det er så få som har så liten penis eller vid fitte at det ikke skulle være noe problem. De aller fleste ligger innenfor normalen, så derfor er ofte ikke dette noen problemstilling, eller er du en av de 2% som tilfeldigvis er over 18 cm? Anonymous poster hash: 80204...2f5 Så fordi de fleste menn i Norge er ca 180 cm høye, betyr dette at det ikke kan føre til problemer for menn som er svært høye eller svært lave i forhold til jenters preferanser og ønsker? Det er også umulig for oss menn å sette oss inn i hvordan jenter opplever samleie, og dermed blir det mye synsing når vi skal si hva som betyr og ikke betyr noe for dem. Endret 12. juni 2014 av Guybrush
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #15 Skrevet 12. juni 2014 Det viktigste er jo hvordan man bruker utstyret og ikke størrelsen, men størrelse har jo LITT å si likevel. I alle fall ut ifra mine erfaringer, da. Ja på samme måte som størrelsen har litt å si på jenters underlivet? Men er jo ikke noe stort problem.Anonymous poster hash: 80204...2f5
Gjest Linn Cathrin Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 Ja på samme måte som størrelsen har litt å si på jenters underlivet? Men er jo ikke noe stort problem.Anonymous poster hash: 80204...2f5 Jepp! Men som sagt, det er ikke det viktigste.
Gjest avocadoen Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Orgasme bestemmer ikke kvaliteten på sexen. Synd at noen tror det og at det eneste son betyr noe er orgasmen. Om man slutter å tenke på orgasme vil man plutselig oppleve sexen i seg selv på en myyye bedre måte.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Så fordi de fleste menn i Norge er ca 180 cm høye, betyr dette at det ikke kan føre til problemer for menn som er svært høye eller svært lave i forhold til jenters preferanser og ønsker? Det er også umulig for oss menn å sette oss inn i hvordan jenter opplever samleie, og dermed blir det mye synsing når vi skal si hva som betyr og ikke betyr noe for dem. Skjønner hva du mener angående høyde da hvis det er veldig store forskjeller. Men angående underlivet til jenter/ gutter så har de fleste helt normale underliv. Hvis ikke hadde mange hatt problemer med sex-livet:)Anonymous poster hash: 80204...2f5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 Orgasme bestemmer ikke kvaliteten på sexen. Synd at noen tror det og at det eneste son betyr noe er orgasmen. Om man slutter å tenke på orgasme vil man plutselig oppleve sexen i seg selv på en myyye bedre måte.veldig sant det:) Anonymous poster hash: 80204...2f5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 Jepp! Men som sagt, det er ikke det viktigste. Men har du til dags dato noen gang dumpeten gutt kun fordi han hadde for liten penis? Har aldri vært noe tema noen gang for min del da.Anonymous poster hash: 80204...2f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå