AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Tatt silikon sist uke. 400 cc under muskel. Hadde ikke kløft fra før av, ikke med bh engang. Synes de har så stort mellomrom seg i mellom. Kan de komme nærmere etterhvert? Skulle masere de mot hverandre etter 14dager. De er steinharde enda. Blir de så langt ut til siden, eller kan det endre seg?Anonymous poster hash: 25e47...5ec
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Det er vanlig at puppene ikke er kloss i hverandre, skal du ha kløft må du investere i en god BH. Det vil se veldig unaturlig ut hvis du vil ha de tett. Anonymous poster hash: d742f...99b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Det er vanlig at puppene ikke er kloss i hverandre, skal du ha kløft må du investere i en god BH. Det vil se veldig unaturlig ut hvis du vil ha de tett.Anonymous poster hash: d742f...99b Enig dette. Har du pupper langt fra hverandre vil de ikke bli tettere med silikon. I LA er de opptatt av at de skal være tette og jeg syns det ser svært kunstig ut. Jeg har også 400 og selv om jeg er tynn tror folk de er naturlige nettopp fordi de "henger" litt og er ut til sidene, har bare tolket det som positivt Anonymous poster hash: 66436...bcd
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Men før fikk jeg ikke kløft uansett hvilken bh jeg brukte. Ble liksom et hulerom i mellom. Når bhen kom på, kunne jeg presse de sammen, men "kløfta" var hul. Kan ikke dette bli annerledes etter silikonen nå?Anonymous poster hash: 25e47...5ec
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Det viktigste å huske på ift. silikon er at det er ikke "nye" pupper. Det er dine egne, bare storre. Dersom du har stor avstand mellom puppene i utgangspunktet, så er det slik din kropp er. Når det er sagt vil valg av implantat, str. osv. ha en effekt. Mange vil ha "dråpeform" for et naturlig resultat, men dersom de sitter langt fra hverandre er det ugunstig. "Gapet" vil da bli enda tydeligere, og du kan få en Victoria Beckham-look, der puppene ser ut som en tennisball i en sokk, og man ser ribbeina imellom. Det beste er da runde implantater - de vil se mer naturlige ut. Ang. hardhet - jeg hadde under muskelen, og type implantat jeg valgte er "Inspira" - en av de nyeste. Jeg tok over muskelen, så det var bare noe vondt/stramt de to forste ukene. Det tok vel et halvår inntil de var ordentlig myke. Det er to år siden idag, og nå hopper og spretter de, kan knas og kjennes naturlige. Det er store forskjeller på implantater, kirurger og resultater. Etter bare to uker burde du egentlig ikke stresse med noe som helst, ettersom de er helt nye. Ingenting kan sies enda. Anonymous poster hash: 343ed...16f 1
Vinglefia Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 På 12.6.2014 den 18.18, AnonymBruker skrev: Det viktigste å huske på ift. silikon er at det er ikke "nye" pupper. Det er dine egne, bare storre. Dersom du har stor avstand mellom puppene i utgangspunktet, så er det slik din kropp er. Når det er sagt vil valg av implantat, str. osv. ha en effekt. Mange vil ha "dråpeform" for et naturlig resultat, men dersom de sitter langt fra hverandre er det ugunstig. "Gapet" vil da bli enda tydeligere, og du kan få en Victoria Beckham-look, der puppene ser ut som en tennisball i en sokk, og man ser ribbeina imellom. Det beste er da runde implantater - de vil se mer naturlige ut. Ang. hardhet - jeg hadde under muskelen, og type implantat jeg valgte er "Inspira" - en av de nyeste. Jeg tok over muskelen, så det var bare noe vondt/stramt de to forste ukene. Det tok vel et halvår inntil de var ordentlig myke. Det er to år siden idag, og nå hopper og spretter de, kan knas og kjennes naturlige. Det er store forskjeller på implantater, kirurger og resultater. Etter bare to uker burde du egentlig ikke stresse med noe som helst, ettersom de er helt nye. Ingenting kan sies enda. Anonymous poster hash: 343ed...16f Hadde du under muskel og byttet til over?
The Kitten Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 1 minutt siden, Vinglefia skrev: Hadde du under muskel og byttet til over? Det er 5 år siden personen skrev innlegget...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå