Gå til innhold

Hvordan kle min kroppsfasong best mulig? (Top hourglass)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av denne tråden, måtte jeg spørre selv også, sliter med å finne klær som sitter pent.

Målene mine er:

Byste: 92

Midje: 57

Hofter: 85

.. og er dermed i følge diverse tester på nettet såkalt "top hourglass", og ser nogenlunde sånn her ut:

tophourglass-body.jpg

Top_Hourglass-148x300.jpg

Er det noen som har gode tips til hvordan jeg burde kle en slik kroppsfasong mest mulig flatterende? :)

Anonymous poster hash: 1482f...df5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hmm.. ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av denne tråden, måtte jeg spørre selv også, sliter med å finne klær som sitter pent.

Målene mine er:

.. og er dermed i følge diverse tester på nettet såkalt "top hourglass", og ser nogenlunde sånn her ut:

tophourglass-body.jpg

Er det noen som har gode tips til hvordan jeg burde kle en slik kroppsfasong mest mulig flatterende? :)

Vet ikke. Men et eller annet som fremhever hoftene, kanskje ville vært fint

Anonymous poster hash: b19fd...882

AnonymBruker
Skrevet

Målene mine er:

tophourglass-body.jpg

Har du link til der du fant figurene med kroppsfasong?

AnonymBruker
Skrevet

Har du link til der du fant figurene med kroppsfasong?

Det kom opp etter jeg hadde tatt denne testen:

http://www.shopyourshape.com/

:)

AnonymBruker
Skrevet

Målene mine er:

tophourglass-body.jpg

https://www.google.no/search?q=top+hourglass+clothes&client=firefox-a&hs=vZn&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=t8CZU7niJ8uBywOyqYKgCA&ved=0CBwQsAQ&biw=1276&bih=637

http://www.shopyourshape.com/bodyshape-fashion-tips/top-hourglass.html

"How to Dress a Top Hourglass Body Shape

The key to dressing a Top Hourglass body type is to balance your lower body with your ample bust while accentuating your enviable waist. This is achieved by selecting clothing cuts that will fill out your lower half. You have great legs so feel free to play with skirt lengths. Please click on the thumbnails below to learn more about how to dress an Top Hourglass body type" http://www.shopyourshape.com/body-shapes/tophourglass-body-shape.html

AnonymBruker
Skrevet

Det kom opp etter jeg hadde tatt denne testen:

http://www.shopyourshape.com/

:)

Takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere jeg kan kle et maxiskjørt?

Skrevet

Tok den testen, men fikk bare

Your body type is: Unavailable

---

Jeg ville nok forsøkt å balansere ut hoftene, så du ikke blir seende så topheavy ut. Maxiskjørt tror jeg vil være flatterende!

AnonymBruker
Skrevet

---

Jeg ville nok forsøkt å balansere ut hoftene, så du ikke blir seende så topheavy ut. Maxiskjørt tror jeg vil være flatterende!

Så merkelig! Enten så har du alien-kropp, eller så er du så amazing at de ikke klarer å kalkulere det engang, haha. Jeg er ganske lav også, og derfor generelt litt skeptisk til maxiskjørt.. men det ser så utrolig behagelig ut :P

AnonymBruker
Skrevet

---

Er du forresten sikker på at du skrev inches, og ikke cm?

Skrevet

Er du forresten sikker på at du skrev inches, og ikke cm?

Ja. :)

---

Ville holdt en knapp på amazing og ikke alien, but what do I know. Synes godt man kan bruke maxiskjørt selv om man er lav, så lenge det passer. Har kjøpt meg en del maxiskjørt denne sommeren selv, max chill!

Skrevet

Klær som gir litt volum over hoftene vil være balanserende. Du kan egentlig bruke alt av bukser, men bruker du slimfit-jeans burde du bruke en topp som gir inntrykk av større hofter, som f.eks. peplum topper. Pass på at du har klær som viser frem midjen!

Eksempel:

tumblr_n77wxrysFI1qfv40mo1_500.jpg

Du vil egentlig kle det meste så lenge du fremhever midjen din og tenker på å balansere hoften/puppene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...