Gå til innhold

Hvordan kle min kroppsfasong? (Bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bør jeg kle meg for å balansere min kroppsfasong mest mulig?

imgur.com/7gpzb55.jpg?1?8606

Anonymous poster hash: f2645...d32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær med farger på. Grått er kjedelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Om det ikke er tydelig nok på bildet, så har jeg ingen antydning til pupper heller forresten.

Skrevet

Noe som viser frem beina dine, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Noe som viser frem beina dine, kanskje?

Tja. Jeg har alltid syntes jeg ser litt "klønete" ut med mine, føler de er litt uproposjonert i forhold til overkroppen?

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Om det ikke er tydelig nok på bildet, så har jeg ingen antydning til pupper heller forresten.

Hva heter denne kroppsformen? Jeg ser veldig lik ut, bare at jeg har en C-cup. Langt fra smale hofter, men skuldrene mine er det bredeste på kroppen min. Veldig slank.

Anonymous poster hash: ab2cc...389

Gjest Nanne70
Skrevet

Hvordan bør jeg kle meg for å balansere min kroppsfasong mest mulig?

imgur.com/7gpzb55.jpg?1?8606

Du kan bruke smale underdeler og overdeler som gir litt volum. Du kan f.eks. med fordel bruke topper og bluser med senket skuldersøm (altså en søm som går over den øverste delen av overarmene), puffermer, rysjer/volanger osv. En dressjakke med litt markerte skuldre vil også fungere bra. I tillegg kan du bruke topper med flaggermusermer (slik, slik og slik), og alle overdeler som er litt oversized, egentlig :)

Skrevet

Hva heter denne kroppsformen? Jeg ser veldig lik ut, bare at jeg har en C-cup. Langt fra smale hofter, men skuldrene mine er det bredeste på kroppen min. Veldig slank.

Anonymous poster hash: ab2cc...389

Samme her. Inverterd triangle.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for tips folkens :)

Jeg tror min form heter "pære".

Men jeg har alltid vært litt usikker på hvor mye skuldrene spiller inn på formen min, fordi jeg har jo skuldre som er nøyaktig like brede som hoftene mine, men det er bare brystpartiet mitt som er ganske stusselig (65a).

Gjest Nanne70
Skrevet

TS her. Takk for tips folkens :)

Jeg tror min form heter "pære".

Men jeg har alltid vært litt usikker på hvor mye skuldrene spiller inn på formen min, fordi jeg har jo skuldre som er nøyaktig like brede som hoftene mine, men det er bare brystpartiet mitt som er ganske stusselig (65a).

Hvis hoftene din er like brede som skuldrene dine, så er du ikke en pære. Tror du kanskje er det som kalles en "søyle", og da kan du i utgangspunktet kle deg i hva som helst :)

Skrevet

Min første tanke er high waist skinny jeans, med en "flaggermuserme"-topp (som @Nanne70 linker til), gjerne noe utringet. If you got hips, show 'em!

Skrevet

Ser ut som du kan ha på deg en strisekk og enda se bra ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...