AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Det er en ting jeg har grublet på en stund. Se for deg to scenarioer. 1. Gubben tilstår at han har hatt sex med en jente i fylla, vært utro og han angrer. 2. Gubben tilstår at han har hatt sex med en kompis i fylla, vært utro og han angrer. For meg er det første så mye verre enn det andre. Jeg tror om gubben hadde havna utpå med en annen mann ville jeg ledd. Om han er utro med en jente går det liksom direkte på meg, da kan jeg gjerne føle at jeg er ikke er god nok osv. Men om han hadde havnet på en kompis.. Javel, fylla og han angrer... Jeg hadde overlevd! Men er det bare jeg som føler at hvem han er utro med faktisk betyr litt? Anonymous poster hash: 2437a...b51
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Nei. Utro er utro. Og jeg hadde følt det egentlig verst om han var utro med en annen mann for da hadde jeg vært redd for at han egentlig hadde en "undertrykt" homofil side som han har måttet skjule. Jeg hadde jo ikke ønsket at han skulle måtte fortsette i et forhold til meg om han egentlig var homofil. Da måtte vi jo gått fra hverandre. Hadde han vært utro med ei jente så hadde jo det vært muligheter for å ordne opp i det og gå videre sammen. Og du, "gubben"; er mannen 70 år eller eldre? Anonymous poster hash: 0ca52...321 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Nei. Utro er utro. Og jeg hadde følt det egentlig verst om han var utro med en annen mann for da hadde jeg vært redd for at han egentlig hadde en "undertrykt" homofil side som han har måttet skjule. Jeg hadde jo ikke ønsket at han skulle måtte fortsette i et forhold til meg om han egentlig var homofil. Da måtte vi jo gått fra hverandre. Hadde han vært utro med ei jente så hadde jo det vært muligheter for å ordne opp i det og gå videre sammen. Og du, "gubben"; er mannen 70 år eller eldre? Anonymous poster hash: 0ca52...321 Nei, jeg bare kaller han det av og til. Henger nok igjen fra bestemor kalte bestefar Alltid sett opp til deres forhold Anonymous poster hash: 2437a...b51 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 For meg så er alternativ 2 verre, samme grunn som AB over meg. Anonymous poster hash: ba518...371
Hottrio Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Synes ikke at det ts sier her er merkelig i det hele tatt. Hadde man stilt en mann tilsvarende spm. om hvem kona helst kunne vært utro med, om hun hadde vært utro altså. Da tipper jeg de fleste menn hadde syntes at kona utro med annen dame hadde vært langt bedre enn om hun hadde vært utro med en mann.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Det verste hadde vært om han var itro med noen i familien min eller noen av vennene mine, for jeg tror aldri jeg hadde klart å tilgi - og dermed hadde jeg mistet to personer i stedet for en. Ellers hadde det vært like ille om han var utro med en mann eller en kvinne. Anonymous poster hash: 1501b...6e8
Gjest Regnstorm Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Om det er en mann eller en kvinner han har sex med spiller ingen rolle. Sviket er fortsatt nøyaktig det samme.
Gjest Andrea93 Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 I teorien burde det være akkurat like ille, for det er jo et tillitsbrudd uansett. Men skal jeg være helt ærlig, kjenner jeg at det hadde vært mindre vondt om det var med en mann likevel - hvis jeg legger logikken til side og bare tenker på hvordan det hadde føltes. Som en annen nevner her, en annen kvinne ville gjort meg mer usikker og sjalu.
Gjest Idollet Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Klart det ikke er like ille om partneren er utro med en av det samme kjønn. Alt handler om en frykt alle har for at partner skal få unger med andre, sånn helt i det innerste. Endret 12. juni 2014 av Idollet
Thought-Fox Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Utroskap er utroskap. Det ene er ikke noe bedre eller verre enn det andre. 1
Gjest Evel Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Begge deler ville vært dumpegrunn for meg. Off topic. Jeg fikk forresten en mann etter meg for noen år siden, som påsto at han var bifil. Han påsto at han og kona var på leit etter en dame for å ha en trekant, og samtidig fortalte han at han gjerne ville ha en runde med en mann og kona midt oppi det hele. Jeg trodde jeg skulle spy, for jeg kjenner kona og jeg tror ikke ett sekund på at hun var interessert i det han foreslo til meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå