AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg ønsker å ta med samboer på en tur til London i høst. Har funnet flybilletter til en grei pris. Men jeg sliter litt med å finne hotell. Har brent oss på valg av hotell der vi ikke er kjent i fra før, og har ikke lyst til å gjøre dette enda en gang. Noen som kan anbefale hotell i nærheten av handlegater, kjøpesenter, madamme tussauds, london eye osv? Ut fra det jeg har sett på kart ligger ikke alt dette i umiddelbar nærhet av hverandre, men det hadde vært greit med et rimelig hotell sånn midt i mellom. Et spm til: hva er det enkelste transportmiddelet fra gatwick til det eventuelle hotellet?Anonymous poster hash: 44407...c43
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Vi kommer fram om kvelden hvis det er av betydning tsAnonymous poster hash: 44407...c43
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Et hotell som bokstavelig talt er midt i mellom London Eye og Madame Tussauds, det høres det ut som om du ser etter et hotell mellom Bond Street og Green Park. Et faktisk kjøpesenter må du ta t-bane til i så fall. Det går T-bane fra Bond Street direkte til Westfields. Jeg ville nok tittet rundt der utifra hva du skriver. Fra Gatwick kan du ta flytog til London Victoria, eller ta lokaltog for en brøkdel av prisen (og kun 5 minutter lengre togtur) til andre stasjoner. F.eks. London Bridge og Blackfriars fungerer begge veldig greit, avhengig av hvor man skal. Anonymous poster hash: 99d27...d90
Sommernatt Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Veldig fornøyd med Ibis-kjeden! Har bare bodd på Ibis Blackfriers, men regner med de andre er like bra! 100 meter fra tuben, 10 min. gange til London eye. Ellers har jeg også bodd på Tune-kjeden. Små rom, men veldig rent og pent. Man betaler for alt ekstra (frokost, vindu, tv, Internett osv.) så det er et veldig budsjett-hotell. Beliggenheten er knall :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå