Gjest avocadoen Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg ble operert for et par dager siden. Dagen jeg opererte var vel verst for da trodde jeg f.eks at jeg fortsatt var på sykehuset når jeg hadde kommet hjem. Jeg er vel mye mer meg selv nå, men jeg føler meg fortsatt litt forvirret (i mangel av mer beskrivende ord) og spesielt når jeg har sovet. I morges tok det ganske lang tid før jeg skjønte hvor jeg var, hvilken dag det er og oppfattet at det var ganske tidlig om morgenen. Jeg bare synes dette er veldig ekkelt. Jeg går jo nå på ganske sterke smertestillende og det er mest sannsynlig derfor, men jeg vil så gjerne bli meg selv 100% igjen snart. Er det normalt at det er sånn etter operasjon?
Silfen Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har ikke opplevd dette etter operasjon, men jeg har heller ikke gått på sterke smertestillende etter mine kikkhullsoperasjoner.
flinkeceline Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Umm ja du kan føle deg litt groggy en stund. Jeg sovna med en gang jeg kom hjem sist.
Gjest chisandra Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Sterke smertestillende kan gjøre deg ganske så surrete.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Jeg ble operert for et par dager siden. Dagen jeg opererte var vel verst for da trodde jeg f.eks at jeg fortsatt var på sykehuset når jeg hadde kommet hjem. Jeg er vel mye mer meg selv nå, men jeg føler meg fortsatt litt forvirret (i mangel av mer beskrivende ord) og spesielt når jeg har sovet. I morges tok det ganske lang tid før jeg skjønte hvor jeg var, hvilken dag det er og oppfattet at det var ganske tidlig om morgenen. Jeg bare synes dette er veldig ekkelt. Jeg går jo nå på ganske sterke smertestillende og det er mest sannsynlig derfor, men jeg vil så gjerne bli meg selv 100% igjen snart. Er det normalt at det er sånn etter operasjon? Veldig vanlig og være forvirret etter narkose. Siden du tar sterke medsiner så er det og vanlig "bivirkning" at man blir forvirra. Har aldri selv tatt sterke medisiner etter lapraskopi. Ikke hatt behov. Anonymous poster hash: cf480...012 1
Gjest avocadoen Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har ikke opplevd dette etter operasjon, men jeg har heller ikke gått på sterke smertestillende etter mine kikkhullsoperasjoner. Hmm.. ja, det er skikkelig ekkelt er forhåpentligvis siste dagen jeg må gå på de pillene nå da, men jeg håper uansett at det med forvirring osv bare er kortvarig og at jeg snart er meg selv igjen
Gjest avocadoen Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Umm ja du kan føle deg litt groggy en stund. Jeg sovna med en gang jeg kom hjem sist. Jeg sovna visst på bilturen hjem jeg og måtte ha hjelp for å komme meg i senga husker ikke noe av det selv
Gjest avocadoen Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Sterke smertestillende kan gjøre deg ganske så surrete.Veldig vanlig og være forvirret etter narkose. Siden du tar sterke medsiner så er det og vanlig "bivirkning" at man blir forvirra. Har aldri selv tatt sterke medisiner etter lapraskopi. Ikke hatt behov. Anonymous poster hash: cf480...012 Åhh, okei! Jeg har dessverre ganske vondt og klarer meg fortsatt ikke uten noe som demper smertene. Takk for svar da er det nok sikkert pillene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå