Gå til innhold

Snus, helsedirektoratet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Etter fem år skilte vi igår lag, snusen og jeg. Det var så mange som snakket varmt om denne støtteappen, "slutta", som jeg tror helsedirektoratet står bak, og tenkte derfor at den må jeg ha! Men jeg finner den ikke i appstore :sjokkert: Og det blir jeg sur og frustrert av, jeg skulle jo se hvor mye penger jeg sparer, hvor mange dager jeg hadde klart meg uten osv :( Noen som vet om den har blitt fjernet, eller finner dere andre iphoners Slutta på appstore? :sur:

Anonymous poster hash: 83977...085
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anybody?

Skrevet (endret)

Masse lykke til, dette klarer du :-) jeg har selv snart vært snusfri i 1 mnd ved bruk av den appen, lastet den ned fra AppStore. Når jeg søker den opp, ser det ut til at den er fjernet :-/

Edit, redigert innlegg

Endret av gemelo
  • 3 uker senere...
Gjest tinbjo1
Skrevet

Hallo! Etter fem år skilte vi igår lag, snusen og jeg. Det var så mange som snakket varmt om denne støtteappen, "slutta", som jeg tror helsedirektoratet står bak, og tenkte derfor at den må jeg ha! Men jeg finner den ikke i appstore :sjokkert: Og det blir jeg sur og frustrert av, jeg skulle jo se hvor mye penger jeg sparer, hvor mange dager jeg hadde klart meg uten osv :( Noen som vet om den har blitt fjernet, eller finner dere andre iphoners Slutta på appstore? :sur:

Ikke bruk den appen uansett! Du får sikkert 5 meldinger av dem hver dag "bra jobbet", "for hver dag minsker suget", osvosv. Du blir påminnet om snus, og appen får deg bare til å tenke mer på det..

• Liker 1
Skrevet

Man kan huke av for at man ikke vil få opp disse meldingene automatisk. Synes appen hjalp meg kjempemye, spesielt å sehvor sskremmende mye penger jeg sparte. Dessverre sprakk jeg på dag 123. Idiotisk nok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en app som heter Røykeslutt fra LHL.

Anonymous poster hash: 22f34...147

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk den appen uansett! Du får sikkert 5 meldinger av dem hver dag "bra jobbet", "for hver dag minsker suget", osvosv. Du blir påminnet om snus, og appen får deg bare til å tenke mer på det..

HAHAHA

Anonymous poster hash: 1ea74...3be

Gjest tinbjo1
Skrevet

HAHAHA

Anonymous poster hash: 1ea74...3be

?

Gjest tinbjo1
Skrevet

Man kan huke av for at man ikke vil få opp disse meldingene automatisk. Synes appen hjalp meg kjempemye, spesielt å sehvor sskremmende mye penger jeg sparte. Dessverre sprakk jeg på dag 123. Idiotisk nok.

Det visste jeg ikke! Da er den jo ganske grei :)!

Skrevet

Det må riktignok skrues av på mobilinnstillinger, men det står en bra forklaring på appen under innstillinger.

Det visste jeg ikke! Da er den jo ganske grei :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...