Gå til innhold

Dobbelsidig tape på vegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier en leilighet hvor jeg gjerne vil ha noe annet enn hvitt på veggene.

Det er ikke ønskelig med noen synlige merker når jeg er ferdig å leie, så kan ikke snekre, tapetsere, male eller noe slikt.

Derfor tenker jeg midlertidige løsninger som ikke setter spor etter seg.

Funker det å kjøpe en tapet og feste det med dobbeltsidig tape? Noen erfaringer?

Andre tips og råd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dobbeltsidig tape har en tendens til å feste seg veldig godt, og kan være/er vanskelige å få av uten å lage stygge merker på veggene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ønskelig med noen synlige merker når jeg er ferdig å leie, så kan ikke snekre, tapetsere, male eller noe slikt.

Funker det å kjøpe en tapet og feste det med dobbeltsidig tape? Noen erfaringer?

Tadaaaa! :)

Her er løsningen:

Selvklebende tapet!

Fototapet (selvklebende)

Dette fototapetet fremstilles av et selvklebende materiale som ikke krever tapetlim ved montering. Det kan enkelt tas ned og etterlater ingen spor på veggen. Dette er praktisk, da det ikke er nødvendig å reparere veggen etter at tapetet er fjernet. Fototapetet kan monteres innendørs, utendørs, i våtrom, på buede flater, speil, glass og rundt søyler. Fototapetet er oppdelt i nummererte lengder som monteres kant i kant. Tapetlengdene har en bredde på 45 cm.

For at materialet skal få ordentlig feste, må overflaten være slett, ren og ikke-porøs.

bluestar.jpg Enkel montering

bluestar.jpgEtterlater ingen spor på veggen ved nedtaking

bluestar.jpg Produksjonen skjer med miljøvennlig toner, og materialet inneholder ikke PVC

bluestar.jpg UV-bestandig

bluestar.jpg Leveres klar til montering med monteringsanvisning

http://www.photowall.no/help/photo-wallpaper

Anonymous poster hash: 7de9b...dca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ps

Hos Japan Photo kan du bestille selvklebende plakater ut fra egne bilder

• Liker 1
Skrevet

Tadaaaa! :)

Her er løsningen:

Selvklebende tapet!

Fototapet (selvklebende)

Dette fototapetet fremstilles av et selvklebende materiale som ikke krever tapetlim ved montering. Det kan enkelt tas ned og etterlater ingen spor på veggen. Dette er praktisk, da det ikke er nødvendig å reparere veggen etter at tapetet er fjernet. Fototapetet kan monteres innendørs, utendørs, i våtrom, på buede flater, speil, glass og rundt søyler. Fototapetet er oppdelt i nummererte lengder som monteres kant i kant. Tapetlengdene har en bredde på 45 cm.

For at materialet skal få ordentlig feste, må overflaten være slett, ren og ikke-porøs.

bluestar.jpg Enkel montering

bluestar.jpgEtterlater ingen spor på veggen ved nedtaking

bluestar.jpg Produksjonen skjer med miljøvennlig toner, og materialet inneholder ikke PVC

bluestar.jpg UV-bestandig

bluestar.jpg Leveres klar til montering med monteringsanvisning

http://www.photowall.no/help/photo-wallpaper

Omg, takk!

Har lest så mye om dette, men har ikke funnet noen som selger dette i Norge - eller utlendinger som sender til Norge.

Takk for megabra tips! :D

AnonymBruker
Skrevet

Omg, takk!

Har lest så mye om dette, men har ikke funnet noen som selger dette i Norge - eller utlendinger som sender til Norge.

Takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Lykke til med oppyntingen av veggene! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omg, takk!

Så du videoen også, der de viser hvor lett den settes opp?

AnonymBruker
Skrevet

Så du videoen også, der de viser hvor lett den settes opp?

Sorry feil video over

Her er den selvklebende:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omg, takk!

De skriver også: "Alle motiver er nøye utvalgte og trykkes etter din bestilling."

og se her om design på tapetene

http://www.photowall.no/photo-wallpaper

og her :)

Fototapet fra eget bilde

Lag et fototapet av ditt eget bilde eller illustrasjon! Vi tilbyr personlig service for å sikre at du blir fornøyd med resultatet.

Til fototapet fra eget bilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...