Planken Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Holder på med oppussig av stua nå. Det er en enkel firkantet stue, 3,2m×4,5m. Altså ikke så stor, tre av veggene blir malt hvite, og en av de blir en kontrastvegg med kalkmaling. Jeg lurer på om noen av dere har forslag til hva jeg kan ha på den ene lange veggen? På den andre er det vindu og en sjenk, men den denne blir helt tom. Har hatt hyller der før, men disse var jeg så lei av at jeg ikke vil sette de opp igjen. Sofaen er forøvrig en u-sofa som står inntil en av de korte veggene, med tv-bord og tv i andre enden om dette skulle ha noe å si. Håper det finnes noen kreative sjeler her som kan være behjelpelig! :-) :-)
Solstrålemamma Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Hei! Hva med * Fototapet *Veggteppe *Et stort familiebilde? *Speilfliser *Juksepeis *Slyngplante *Tallerkenhylle Det var det jeg kom på Lykke til med dekorering av vegg !
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Har en tilsvarende vegg, og jeg har satt opp barspeil (avlangt og liggende) samt endel dekorativ belysning (uplight på ene siden og downlight på den andre, begge i samme merke veggbelysning.). Dette, sammen med noen familiebilder i oversized rammer ble en ganske livlig og kul vegg som gir både lys, blikkfang og størrelse/romfølelse pga speilet. Anonymous poster hash: 9cfa9...1b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå