AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Jeg, mannen min og stedatteren min på 16 år tenker å reise bort en uke i sommer. Vi to er 50 år. Vi ønsker sol og varme, men ikke lange late dager på stranden. Jenta kunne tenkt seg å dra en plass med gode shoppingmuligheter. Vi har snakket om England, Spania, Frankrike og Italia. Noen konkrete forslag til hvor vi kan dra? Anonymous poster hash: 87909...0df
Miss Lucky Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Lisboa eller Nice er fine steder med både sol og shopping
caroprins Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Paris. God sommertemperatur, god mat, bra shopping, mye fin historie og kultur. Og så har man astrix parken og Euro disney. Dette må da være en by som dekker mange behov,
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Med sol tenker jeg at dere vil ha tilgang til strand og sjø selvom dere ikke bruker stranden konstant. Barcelona vil passe for alle. Shopping, god mat, kultur (opera, arkitektur, noen museer) og en helt greit strand rett i byen. Det beste stedet jeg har vært i i juli. I England er det vanskelig å få kombinasjonen sol og shopping. London er ikke spesielt sol-vennlig, men shopping-vennlig. Brighton ville jeg unngått for alt i verden. Vi har ikke hatt så fint vær her enda, heller. (og det er snart midten hav juni). Jeg tror dere kan stryke England av listen. Frankrike har jeg ikke peiling på. I Italia på denne tiden ville jeg dratt til Firenze i noen dager for å få shopping, mat og kultur, og så tatt toget 2,5 timer til CInque Terre. Pisa flyplass er veldig praktisk for både Firenze og Cinque Terre. Ellers er Lisboa allerede nevnt. Flott sted i juli, men badevannet ved kysten utenfor Lisboa er litt kaldt. Prisnivået er det rimeligste i hele Vest-Europa. Anonymous poster hash: 2ce21...55b
Drizzt Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 En stemme for Barcelona. Oppfyller alle dine krav, TS, m.m.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå