Gjest Linneah2013 Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Har betennelse i ei skulder og det er svært vondt, har gått med dette i noen mnd nå, trodd det skulle gå over. Var til lege idag, fikk ei sprøyte, blanding av cortison og lokalbedøvelse, det hjalp ei stund, men nå er det verre en det var, kanskje fordi legen bevega skuldren mye under undersøkelsen. Er det noen som har hatt dette og kan gi meg noen råd om hva jeg kan gjøre for å bli kvitt betennelsen?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Hold den i ro, ta betennelsesdempende (eks naproxen), og vær tålmodig. Anonymous poster hash: a3d15...764
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Har det samme etter en ulykke. Bursitt (betennelse i slimposen) hatt fire behandlinger med kortison, holdt armen helt i to i to uker etter injeksjon, deretter lette øvelser jeg fikk hos fysio. Kan bruke armen litt nå (4 år senere), men sliter fortsatt med betennelser om jeg løfter armen over 90 grader og belaster. Neste post er å fjerne slimposen kirurgisk (den vokser ut igjen) Ville gått til legen og fått henvisning til skulderspesialist (husk MR-undersøkelse av skulderen først) Anonymous poster hash: edbdb...6e7
Gjest Linneah2013 Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Uff, håper jeg slipper operasjon. Skulle selvfølgelig dratt til legen for lenge siden, kanskje det hadde blitt lettere å bli kvitt betennelsen da. Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Jeg syns du burde oppsøke en fysioterapaut som tilbyr ultralyd. Der kan de se om det for eksempel er en senebetennelse, og da er for eks trykkbølgebehandling veldig effektivt. Anbefaler apex klinikken i Oslo http://www.apexklinikken.no/ultralyddiagnostikkortopedi.html Anonymous poster hash: 6a29f...987
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå