AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Et spørsmål til dere damer. Jeg er plaget med en rift utvendig, altså fra huden som går fra åpningen i skjeden og ned mot rumpa. Det er ikke stort, men det svir og små blør innimellom. Det oppsto en gang for snart 9 år siden. en jeg skulle ha sex med klorte meg. Jeg har vært hos leger og gynekolog med dette. Har prøvd alt, alt fra å ikke vaske meg med annet en vaske krem, kortison krem, andre kremer, la det gro selv, ikke ha sex på 6 mnd! Ingenting funker!!! Ved sex så er det smertefullt og vondt, jeg er veldig trang i åpningen så jeg må enten tre meg nedpå han eller så må han stappe den inn i misjonær stilling. Er lei av å ha begrensinger. Tips? Noen som har hatt det samme? Dere gutter: jeg har gått ned 30 kg, og puppene ser ikke like bra ut. Dem henger og er lite full i. Jeg vil ta silikon og skal det en dag. Men dem plager meg, jeg kunne ikke hatt sex med en ny mann uten bh, aldri i livet. Er det turn off? Jeg vet det er sexy med selvtillit men akkurat puppene kan jeg virkelig ikke elske nå. Er det greit med bh på? Liker dere silikon eller henge pupper best?? Hilsen fortvila jente! 26 årAnonymous poster hash: ac6e5...9a1
tore55 Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 silikon = største turn off hengepupper er normalt og deilig å kose med
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Men er trangheten relatert til riften? Du ble vel ikke sydd i etterkant? Jeg ville kanskje lett etter endyktig gynekolog om du kun har vært hos en tilfeldig "allmennpraktiserende". Kanskje en som driver med mer operasjoner etc i områder/kirurg e.l? Når det gjelder bryster med heng så må du være klar over at silikon ikke er mulig alene, om du skulle ta valget om å endre på noe(hvilket jeg overhodet ikke foreslår) så må du nok regne med å ta et løft også - samt flytte areolaene. Det kan være lurt å vente til du er ferdig med barn ifht å vurdere brystoperasjon, det kan endre seg endel da også(selv om du ikke ammer eller går særlig opp i vekt). Jeg økte ingenting i vekt, hadde normalt faste bryster som ikke vokste særlig, ammet ikke - og likevel er de noe endret i fasthet. Så jeg hadde ventet med en avgjørelse. Anonymous poster hash: 00667...8a5
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Be legen skrive ut en resept på ELOCON krem til deg. Ang silikonpupper.... Om du bestemmer deg for at du må gjøre noe, hva med brystløft? kunne det vært noe?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Den gangen jeg "sprakk" så blødde jeg noe enormt, turte ikke gå til lege! Dumme meg! Så nei har ikke sydd. Ja det kan være en ide å lete etter en dyktig gynekolog men vet ikke hvor. :/ Problemet er og at jeg ikke kan få time om 2 uker, fordi det "gror" like fort igjen som det sprekker. Så det må være rett etter sex nesten :/ Puppene skal fikses på uansett, ja kan vær jeg må ha løft. Da gjør jeg jo det så klart Anonymous poster hash: ac6e5...9a1
kvinnebeundrer Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Pupper - silikon - løft - bh... Det viktigste er at DU følger deg sexy. Så vil det smitte over på meg som din partner. Men bh er greit for meg. Og silikon, NAM! (Sorry, kan ikke noe for det. Men som sagt, det er viktigst hva du selv føler.) 1
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Den gangen jeg "sprakk" så blødde jeg noe enormt, turte ikke gå til lege! Dumme meg! Så nei har ikke sydd. Ja det kan være en ide å lete etter en dyktig gynekolog men vet ikke hvor. :/ Problemet er og at jeg ikke kan få time om 2 uker, fordi det "gror" like fort igjen som det sprekker. Så det må være rett etter sex nesten :/ Puppene skal fikses på uansett, ja kan vær jeg må ha løft. Da gjør jeg jo det så klart Anonymous poster hash: ac6e5...9a1 Fiks deg en time, og forsøk å innrette deg deretter så du kan ha sex dagen før. Om en mann ikke er tilgjengelig da, vil du sprekke like mye om du bruker for eksempel en dildo? Se i "telefonkatalogen", og så ringer du og spør om de er spesialister. Om de ikke er det så vil de kunne henvise deg til rett instans.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Har ingenting i mot silikon. Lykke til hva enn du bestemmer deg for. Anonymous poster hash: bc50b...31f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Hvis du trenger en å ha sex med før du skal til gynekolog så må du bare si ifra, jeg kan ta en for laget. Kan også gi vurdering ang pupper og silikon/løft... Anonymous poster hash: 655c7...138 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå