Gå til innhold

Han er kjedelig i senga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i et forhold med en fantastisk mann i 1 mnd nå, vi har hatt sex et par ganger og det er like kjedelig hver gang. det er samme stillingen hele tiden, og enkelt og greit bare kjedelig. er noen ganger jeg tar initiativ for å gjøre det litt mer spennende, men når jeg gjør det ligger han bare der som en dø fisk.

jeg kan jo ikke si til han at han er kjedelig i sengen? er det normalt at det bare er sånn i begynnelsen kanskje? syns det er så rart ettersom at han er en erfaren mann på 29 år...

Anonymous poster hash: f77d2...5e5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende han fremdeles ikke er helt trygg på deg. Noen bruker lenger tid enn andre. Min beste opplevelse i senga var håpløs de første månedene.

Anonymous poster hash: e6aa0...aeb
Skrevet

Snakk om ønsker, forventninger og opplevelser med din partner? Eneste måten å bedring ting på er å kommunisere =)

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ta skikkelig initsiativ i senga TS.

Han virker for meg å være en sånn passiv type kanskje? Riv tak i ham! Røsk av klær og vær så dirty som du orker! Det vil han helt sikkert like godt. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Hva menn gjør i senga er vel ofte to delt. Noe gjør på en måte for seg selv, noe for partneren, fordi de tror det er forventet.

De fleste mann lar seg kjøre av instinktet, en får da en ganske røff rå sex, men som ikke varer lenge. Som hunder, gyver på og er ganske fort ferdig.

Men menn vil at partneren skal ha det bra også og de vet att jenter er annerledes enn seg selv og att de trenger tid.

Men menn /gutter trenger att jenter forteller dem hva de vil, fordi de vet nødvendigvis ikke det.

derfor skal dere si det.

En stor elsker som damene er imponert av vil være en forstillings elsker. En som vet hva damene vil ha og gjør et max nummer ut av det. Men det er ikke noe som menn naturlig ville gjøre dersom de ikke visste mye om det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...