Gå til innhold

Lindsay Lohan - hva er greia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er hun egentlig kjent for? Hun ødelegger for seg selv gang på gang, hvem er det som gidder å plukke opp telefonen å tilby henne jobber?

Jeg har adri sett henne i en film eller serie, så hvorfor er hun stadig i media?



Anonymous poster hash: 4bf68...92b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var en dyktig barneskuespiller med en lovende karriere foran seg.

Det falt desverre i grus etter at Lindsay begynte med alt det tullet hun er kjent for nå. Veldig trist egentlig. Jeg likte henne før.

Endret av Shinigami
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hun er et skikkelig Train wrack. Synes det er synd at hun har klart å ødelegge så mye for seg selv. :(

Hun har fått jobber i ny og ne, men har dessverre ikke klart å kommet på tiden osv. Så er ikke så mange som vil jobbe med henne og det skjønner jeg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Hun er skuespiller fra blant annet Mean Girls :) Men hun har dessverre blitt mer kjent for skandalene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnstorm

Det er egentlig ganske bra gjort at du aldri har sett henne i en film eller serie. Men joda, hun er vel mest kjent for å ha havnet på rehab og den slags nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har f.eks spilt i som nevnt over Mean Girls,
men også "Confessions of a teenage drama queen" som hun også synger i selv (hun har faktisk helt ok stemme og gitt ut en eller to plater)
Freaky Friday?

men hun er kanskje mest kjent for å ha spilt i "Foreldrefellen" (Parent trap)
Hvor hun spiller 2 tvillinger som møtes for første gang på en sommercamp..Så bytter de to plass.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig ganske bra gjort at du aldri har sett henne i en film eller serie. Men joda, hun er vel mest kjent for å ha havnet på rehab og den slags nå.

Sjekket henne her. Faktisk så har jeg ikke sett noe av det hun har vært med i. Er ikke min type filmer/serier.

Anonymous poster hash: 4bf68...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnstorm

Sjekket henne her. Faktisk så har jeg ikke sett noe av det hun har vært med i. Er ikke min type filmer/serier.

Anonymous poster hash: 4bf68...92b

Nå mente jeg ikke nødvendigvis at du burde ha sett en film med henne i sin helhet, men heller at det er litt godt gjort å ikke legge merke til at hun er skuespiller i det hele tatt. Men jeg kjenner henne igjen stort sett på grunn av den søte foreldrefellefilmen fra 90-tallet. Hadde det ikke vært for den så er det langt ifra sikkert at jeg hadde lagt merke til henne i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Mora er jo ikke helt god hun heller. Så et intervju med henne på Dr Phil for en god stund tilbake og hun virket seriøst beruset under intervjuet. Sa rare ting og klarte ikke å sitte i ro. Merkelig dame. Dr Phil ble bare mer og mer oppgitt.

Jeg elsker foreldrefellen :) Synes det er en så koselig film :)

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg likte henne veldig godt FØR hun havnet på kjøret. Lurer på om det er noe håp for henne? Hvor mange ganger har hun vært på rehab liksom? Veldig trist :( Hun var jo er veldig god skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Etter å ha sett dokumentarserien hennes "Lindsay" fikk jeg en bedre forståelse for mye i hvertfall. Hun sliter jo veldig da. Jeg fikk litt vondt av henne, samtidig som jeg til tider føler at hun kanskje ikke er så flink til å se andre enn seg selv.. ? Jeg husker henne godt fra Parent Trap, Mean Girls og Freaky Friday når jeg var yngre. Men kan ikke si jeg syntes hun er en så fantastisk skuespiller, vi snakker ikke akkurat Oscar kandidat her vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med tidligere barnestjerner som Britney Spears og Justin Bieber så har hun nok ikke det beste støtteapparatet rundt seg. Penger kan dessverre ikke garantere fornuftig og moden rådgivning. Ikke alle barnestjerner takler det å bli voksne, takle berømmelsen og det å miste store deler av barndommen og ungdommen til et liv på flyttefot med TV-intervjuer og hylende fans. Leste at når Justin Biebers crew sperret av gatene ulovlig og kappkjørte med leide luksusbiler, så var en av de som sperret av gatene ingen ringere enn hans egen far. Det er så utrolig trist hvordan voksne mennesker destruerer sine egne barn på den måten.



Anonymous poster hash: 4ce5c...b1e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parent trap er en veldig søt og fin film! :)

Enig! Det var favorittfilmen min da jeg var yngre. Ellers syns jeg ikke resten av filmene hun har spilt i har vært noe spessielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger mean girls jeg :P kan komme med mange replikker fra den filmen som jeg husker godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger mean girls jeg :P kan komme med mange replikker fra den filmen som jeg husker godt :)

"On Wednesday, we wear pink"

"If you're from Africa, why are you white..?"

"That's so fetch"

Anonymous poster hash: 56295...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg også elsket parent trap når jeg var liten. Det var favorittfilmen min! Liker den fortsatt veldig godt :)
Liker også veldig godt Mean Girls. Syns det er synd hun har blitt som hun har blitt, for hun var en god skuespiller! Jeg håper hun kommer seg på beina igjen. Men jeg frykter vi en dag leser i avisen "Lindsay Lohan funnet død - Skyldes overdose". Elns. Men vi får håpe ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"On Wednesday, we wear pink"

"If you're from Africa, why are you white..?"

"That's so fetch"

Anonymous poster hash: 56295...aed

"You go Glen Coco!"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"On Wednesday, we wear pink"

"If you're from Africa, why are you white..?"

"That's so fetch"

Anonymous poster hash: 56295...aed

Husker hele venninnegjengen min begynte å si "That's so fetch" etter at vi så Mean Girls :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hele venninnegjengen min begynte å si "That's so fetch" etter at vi så Mean Girls :fnise:

Haha! Samme her, faktisk :)

Anonymous poster hash: 56295...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...