Gå til innhold

Syklustolker; hitover!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ok, jeg har null kontroll på sykluser osv. mensen kommer og går nå og da.

Forrige menstruasjon var 8-13/14mai tror jeg, noe rundt der. 31. mai hoppet vi i høyet (jeezes, de datoene har jeg full kontroll på...). Jeg tenkte ikke noe mer over det som vanlig, men på lørdagen fikk jeg blod på papiret etter en runde. Det var veldig rolig og kjærlig, ikke noe røft eller noe og jeg var veldig tent, så jeg tviler på at det var pga det at det kom blod. Det var ikke så mye, men det var friskt. Det kom ikke noe mer, det var liksom 1 dose også litt rosabrun "stain" ut dagen og søndag morgen. Det kom ikke fra mannen (vi tenkte det først, siden han tisset blod i vinter, han ble undersøkt). Jeg prøvde å google litt, men jeg skjønner ikke så mye, så kan noen som skjønner noe og kan tenke seg hva det var fortelle det veldig enkelt. Typ: Det kvinnelige underliv for dummies :opplyser:

Anonymous poster hash: ab665...dab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?!

Skrevet

Du skriver at du har liten kontroll på syklusen og at mensen kommer og går nå og da. Under en ganske så normal syklus så skulle man jo anta at dette du fikk på lørdag var mensen din, siden det da var 4 uker +2 dager siden du sist fikk mens. Det er jo litt vanskelig å vite eller svare på siden du sier at mensen kommer og går. Vil det si at du går måneder uten mens, eller at du får den hver mnd, men med forskjellig mellomrom, som feks 25 dager mellom en mnd og 30 dager mellom neste? Pleier du å blø mye under vanlige mensturasjoner? Noen opplever å blø svært lite, slik som du beskriver mens andre blør jo mye. Bruker du noen form for hormonell prevensjon feks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...