Chizue Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Det er ingen som bruker kjoler her jeg bor.. Da det er litt utpå landet.. Har så lyst å kjøpe denne: eller Men jeg får nok ikke brukt det mye her oppe i nord Det som er irriterende, er jo at jeg har en type kropp som passer perfekt til disse kjolene, om det er til fest eller "hverdags".. Hadde jeg bare bodd i en større by igjen... =/ Jeg bodde jo i Oslo en stund og da brukte jeg kjoler hele tiden på sommeren i denne stilen.. *savn* 2
Faria Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Tenk om alle tenker som deg og det er derfor ingen går med kjoler der. Er problemet det at du ikke tør, fordi du er redd for hva andre skal synes om deg? Isåfall foreslår jeg at du gir totalt fa*n i det og går med det du vil 3
kari2 Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Jeg og! Det er noe med det, lettere å gå med hva man vil i Oslo. Men do it! Hvis været er et problem, så kjør på med strømpebukse og jakke til.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Da blir du motestarter! Hvor finner du sånne kjoler? Anonymous poster hash: 32105...78c
Sphynx Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Tror nok ikke det er det at folk ikke tørr å gå med det, heller det at de fleste ikke tenker over å bestille slikt over nett... og det er jo ikke kjoler du får taki i så mange butikker akkurat... 1
Chizue Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2014 Jeg tør å gå med det...er bare det at jeg vet ikke.. Jeg bor i en av de stedene nordpå hvor det er en del militær baser, så det er jo flere menn her oppe enn det er kvinner Det er vel egentlig 2 cafeer her oppe ett par klesbutikker og slikt, men på den ene cafeen henger det bare militær menn og på den andre er det bare pensjonister Pensjonistene ville kanskje blitt glade om jeg tok moten opp igjen, til det glade 50-tall xD 1
Chizue Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2014 Da blir du motestarter! Hvor finner du sånne kjoler? Anonymous poster hash: 32105...78c Jeg finner kjolene på nett H&R har fine kjoler, hellbunny har også mye fint. 1
Ariah Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Syntes du skal kjøre på, jeg! Sånne kjoler er kjempefine. Selv er jeg mest glad i selve snittet. Har du sett på e-bay?
Gjest lillelarve Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Gjør vel ingenting om andre ikke bruker det Og ser folk på deg er det nok fordi du ser så bra ut! Jeg må innrømme at jeg føler det samme av og til. Jeg er redd for hva andre synes, men egentlig handler det om hva man selv ønsker å gå med. Bare fordi andre der jeg bor ikke går med crop tops betyr det ikke at jeg ikke skal det, f.eks. Jeg måtte faktisk mote meg opp for å gå med skinnjakke her om dagen, haha. Den er ny og jeg er ikke vant til skinnjakke.. Følte meg litt dum der jeg gikk med skinnjakke i sola. Det var jo egentlig et ganske dumt valg av meg, holdte på å dø av hete... 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Jeg tør å gå med det...er bare det at jeg vet ikke.. Jeg bor i en av de stedene nordpå hvor det er en del militær baser, så det er jo flere menn her oppe enn det er kvinner Det er vel egentlig 2 cafeer her oppe ett par klesbutikker og slikt, men på den ene cafeen henger det bare militær menn og på den andre er det bare pensjonister Pensjonistene ville kanskje blitt glade om jeg tok moten opp igjen, til det glade 50-tall xD Åh buhu, du kommer til å få oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 3e52b...f20
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 De som går med noe som ikke alle andre går med, og som kler det hun har på seg, vil bli lagt merke til (på den positive måten). Jeg heier på deg og synes du bare skal kjøre på 2
Skogkatten Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Jeg kommer fra en middels stor by som er kjent for å være harry. Her er det joggedress og allværsjakke som gjelder, for å si det sånn. Selv elsker jeg vintage og retro og har en garderobe inspirert av 40- og 50-tallet. Flere av kjolene er faktisk originaler og ikke nye kopier, og jeg eier nesten ikke bukser. Jeg får noen blikk, men jeg får også mye positiv oppmerksomhet. Faktisk har jeg fått skryt av mennesker som jobber i motebransjen også. Jeg kler det og jeg bærer klærne mine med stolthet, så får folk bare mene hva de vil. Jeg synes du skal prøve, TS. Du kommer til å bli lagt merke til, men i min erfaring er det mer positiv enn negativ oppmerksomhet. 1
Gjest Tigress Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Då er det på tide å bli trendsettar! Men alvarleg tala, då eg byrja på den jobben eg har no, gjekk alle i "lærarklede". Tre år seinare er det masse skjørt, kjolar, ballerinasko og pumps på jobben. Eg tek på meg æra for ein del av det, for eg gjekk med kjolar og skjørt, enda eg støtt kjenner meg i kostyme når eg går slik... Det går an, det er berre å byrje!
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Då er det på tide å bli trendsettar! Men alvarleg tala, då eg byrja på den jobben eg har no, gjekk alle i "lærarklede". Tre år seinare er det masse skjørt, kjolar, ballerinasko og pumps på jobben. Eg tek på meg æra for ein del av det, for eg gjekk med kjolar og skjørt, enda eg støtt kjenner meg i kostyme når eg går slik... Det går an, det er berre å byrje! Viktige og riktige ord Om en går forann så vil det være andre som plukker opp og følger etter. Slik er det også i mitt miljø. Det blir så mye lettere for andre å 'plutselig' ta på seg de skjærtene og kjolene de har har hatt lyst til å bruke på jobb når noen går foran og 'tråkker løype'. Nå, uti det andre året hos nåværende kunde, har det blitt flere skjørt å skue, - og hos den leverandør jag har mine daglige oppgaver på vegne av kunden, så observerer jeg flere skjørt enn det var på dag 1. - så jeg kommenterer det med pene ord til de unge kvinner som bærer disse skjørt Skryt har sjelden gjort noen skade, og det blir tatt godt imot.
Hottrio Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Jeg finner kjolene på nett H&R har fine kjoler, hellbunny har også mye fint. Kjempefine kjoler!! Jeg skulle også gjerne brukt sånne kjoler men jeg er nervøs og tør ikke, sånn som deg.
Sphynx Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 Kjempefine kjoler!! Jeg skulle også gjerne brukt sånne kjoler men jeg er nervøs og tør ikke, sånn som deg. Skjønner at det er mer å være nervøs over når du er mann da. Du kan jo alltids gjøre det hjemme. Tror om ikke så mange år, så blir det mer normalt for menn å gå kledd som damer da. 1
Hottrio Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 Skjønner at det er mer å være nervøs over når du er mann da. Du kan jo alltids gjøre det hjemme. Tror om ikke så mange år, så blir det mer normalt for menn å gå kledd som damer da. Takk for hyggelig og forståelsesfull kommentar!! Ja jeg gjør det hjemme.... he he...
Dricka Skrevet 11. juni 2014 #19 Skrevet 11. juni 2014 Vi kan rocke sammen Ække no stress, rockabilly finner man overalt!
Sphynx Skrevet 11. juni 2014 #20 Skrevet 11. juni 2014 Takk for hyggelig og forståelsesfull kommentar!! Ja jeg gjør det hjemme.... he he... Så bra! Synes det er kult med crossdressere! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå