Vimseling Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er i slutten av tyveårene, og har i mange mange år slitt med følgende ting: Veldig vonde ledd til tider. Svimmel og slapp/trøtt. Hovner en del opp i hender og føtter så fort jeg blir litt varm. Kvalme. Migrene. Luft i magen og noen gang smerter. Rundt juletider begynte jeg plutselig å bli kvalm etter hvert måltid, og spesielt av brødmat. Begynte spise knekkebrød fordi det virker som gjærbakst gjør ting verre. Det ble bedre, men gikk ned 10 kg på.. 4-5 uker. Fortsatte å spise knekkebrød i en stund, men så har jeg spist litt brød igjen, og er så utslått nå at jeg såvidt klarer skrive dette innlegget. Kaldsvetter og leddene kjennes ut som det er fyr i dem. Jeg begynner kanskje lure litt på om jeg har litt gjærintoleranse, eller noe lignende. Siden jeg kan spise knekkebrød og det går greit så er det vel ikke noe med gluten som plager meg? Er det noen som har opplevd ca det samme? Jeg vegrer meg for å gå til legen med mindre jeg ligger for døden, så tenkte jeg skulle spørre etter noen meninger først.
krøllekrall Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 http://paljabekk.blogspot.no/2012/02/optimal-lavkarbo-karbohydrater-og.html Jeg vet om flere som har hatt diffuse symptomer på linje med dem du beskriver, som har blitt helt bra ved å legge om til et lavkarbokosthold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå