Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har gått på Loette 28 i 6 måneder nå og begynte på nytt brett på mandag.

Fikk resept på et nytt p-pille merke av legen (Tricyclen) og har veldig lyst til å bytte p-piller i dag, men vet ikke om det er mulig ettersom jeg allerede har tatt to Loette-piller.

Noen som vet? Loette plager meg veldig og vil helst slutte på det så fort som mulig. Hvis jeg kan bytte merke, kan jeg ha ubeskyttet sex?

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er sånn at du bytter når du begynner på et nytt brett og at du ikke har ubeskyttet sex i starten. Hvor lenge er jeg litt usikker på.

• Liker 1
Skrevet

Okei... takk for svar!!

Skrevet

Ellers er det bare å ta en kjapp telefon til legesenteret ditt, så vil de gi deg den info du trenger :D

Skrevet

Ellers er det bare å ta en kjapp telefon til legesenteret ditt, så vil de gi deg den info du trenger :D

Bor i utlandet, skjønner du, så man mååå ha time for alt sånt her... skikkelig teit! Jaja, tror jeg bare begynner på p-pillene jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Bor i utlandet, skjønner du, så man mååå ha time for alt sånt her... skikkelig teit! Jaja, tror jeg bare begynner på p-pillene jeg :)

Kast sukkerpillene, fullfør brettet og begynn på de nye pillene.

Anonymous poster hash: 3bd0f...c9d

• Liker 1
Skrevet

Kast sukkerpillene, fullfør brettet og begynn på de nye pillene.

Anonymous poster hash: 3bd0f...c9d

Okei, takk!

Skrevet

Okei, takk!

Men serr, jeg ville brukt kondomer i tillegg den første måneden o_o man kan ikke være for sikker når det kommer til slikt ass

Skrevet

Men serr, jeg ville brukt kondomer i tillegg den første måneden o_o man kan ikke være for sikker når det kommer til slikt ass

Ja, er veldig enig. Skal gjøre det; tar ingen sjanser her!!

• Liker 1
Skrevet

Les pakningsvedlegget. Det pleier å stå der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...