Samosa Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Hei! Har gått på Loette 28 i 6 måneder nå og begynte på nytt brett på mandag. Fikk resept på et nytt p-pille merke av legen (Tricyclen) og har veldig lyst til å bytte p-piller i dag, men vet ikke om det er mulig ettersom jeg allerede har tatt to Loette-piller. Noen som vet? Loette plager meg veldig og vil helst slutte på det så fort som mulig. Hvis jeg kan bytte merke, kan jeg ha ubeskyttet sex? Takk på forhånd
Sphynx Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Jeg mener det er sånn at du bytter når du begynner på et nytt brett og at du ikke har ubeskyttet sex i starten. Hvor lenge er jeg litt usikker på. 1
Sphynx Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Ellers er det bare å ta en kjapp telefon til legesenteret ditt, så vil de gi deg den info du trenger :D
Samosa Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2014 Ellers er det bare å ta en kjapp telefon til legesenteret ditt, så vil de gi deg den info du trenger :D Bor i utlandet, skjønner du, så man mååå ha time for alt sånt her... skikkelig teit! Jaja, tror jeg bare begynner på p-pillene jeg
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Bor i utlandet, skjønner du, så man mååå ha time for alt sånt her... skikkelig teit! Jaja, tror jeg bare begynner på p-pillene jeg Kast sukkerpillene, fullfør brettet og begynn på de nye pillene. Anonymous poster hash: 3bd0f...c9d 1
Samosa Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2014 Kast sukkerpillene, fullfør brettet og begynn på de nye pillene. Anonymous poster hash: 3bd0f...c9d Okei, takk!
Sphynx Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Okei, takk! Men serr, jeg ville brukt kondomer i tillegg den første måneden o_o man kan ikke være for sikker når det kommer til slikt ass
Samosa Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2014 Men serr, jeg ville brukt kondomer i tillegg den første måneden o_o man kan ikke være for sikker når det kommer til slikt ass Ja, er veldig enig. Skal gjøre det; tar ingen sjanser her!! 1
SmallTalk Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Les pakningsvedlegget. Det pleier å stå der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå